Lora Körömlakk

22.5.13

Itt ebben a bejegyzésekben olcsó, de kimondottan jó sminktermékek lesznek láthatók. Általában Eurós boltok termékei körül lesznek. Akkor elsőnek :

Első benyomás

Nagyon szép babarózsaszín színe van. Szokásos körömlak illat. 269 Ft-ba került, ami nagyon olcsónak számít. Kicsit sokáig tart, míg megszárad, de ez szerintem elhanyagolható. Én két réteget kentem a tökéletes befedés értegében. Remélem ki fog bírni, legalább három napig.


Kifestett körmök




5/5 pont, megéri megvenni.


You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Szép, a számát megkérdezhetem? :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ettől a markatol egy csillogó kék fedolakkom van, de nem bántam meg, hogy elhoztam:)))

    Www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nincs rajta szám :( , én sem nagyon szuper lakk :D

    VálaszTörlés