Avon - Advance Techniques

10.8.13

Hajvégápoló szérum minden hajtípusra

Még az Avon újságból rendeltem, elég gyakran használom. Finom dinnye illata vam. Akciósan 700Ft körül vettem, de eredeti ára 1000Ft fölött van. Könnyen adagolható, mivel pumpás. 30ml-t kapunk, ami két-három hónapra elég, használattól függően. Segít kisimítani a száraz hajvégeket és táplálni a hajat, puhábbá, selymesebbé és fényesebbé varázsolva azt.


Használat: Masszírozzon néhány cseppet nedves vagy száraz hajába. Ne öblítse le! Formázza haját szokás szerint.

Ti már használtátok? Mi a tapasztalatotok?

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Én már használtam, sőt mindig ezt használom a hajvégeimre! És csodát művel velük, pedig nem nagyon szokott töredezni. :)))
    Alapból az AT termékek egyáltalán nem jók a hajamnak, de ez a termékük kivétel! :))

    VálaszTörlés
  2. Én általában akkor használom, mikor növesztem a hajamat. Már több üveggel elfogyasztottam, nagyon szeretem. Csak jó tapasztalataim vannak vele :D

    VálaszTörlés
  3. Hogyha azt akarjátok,hogy igazán megnőjön a hajatok,akkor a white hair termékeket tudom nektek ajánlani :P Amióta ebbe a szalonba járok,rohamosan el kezdett nőni a hajam,bár szerintem ehhez a meleg ollós hajvágásnak is köze van,de akkor is :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, minden újdonság nagyon érdekel. Köszönöm az ötletet. De sajnos a közelemben nem található White Hair szalon. Majd ha Pesten járok biztos ki fogok próbálni azt a bizonyos pakolást.

    VálaszTörlés
  5. Neked a Kevin Murphy Young.Again.Masque hajpakolást ajánlanám,mert ez helyreállítja a haj szerkezetét,de hogyha elmész a White Hairbe,akkor biztos vagyok benne,hogy segíteni fognak :)

    VálaszTörlés