Delia Cosmetics - Coral körömlakk

16.8.13


Ezt a körömlakkor ajándékba kaptam, gyönyörű lilás-rózsaszínes színe van. A Delia Cosmetics családon belül Coral körömlakk. Lengyel származásó kozmetikai termék. Amit a csomagolás ígér : Gyorsan száradó, extra tartós körömlakk. Kicsi kételkettem először benne, de tényleg gyorsan szárad és nagyon tartós. Ez a szín a 24 sorszámot viseli.

Két réteg a körmeimen

Körömmatrica + Körömlakk
Gondolkodtam egy kicsit, hogy mivel lehetne egy kicsit feldobni. És hát a körömmatricánál maradtam. Nagyon sokféle mintájú, színűt lehet kapni. Én a közeli kínaiban vettem 150Ft-ért. A megszáradt körömlakkra kell ragaztani, rá egy védőréteget átlátszós lakkból a tartósság érdekében. És kész is.

Kész manikűr
Mit szóltok hozzá? Használtatok már Coral lakkor?

You Might Also Like

0 megjegyzés