Sminkszivacs

3.8.13


A sminkelésben alap dolog a külömbözö szivacsok, vattakorongok használata. Alkalmasak alapozó egyenletes eloszlására, púderezésre vagy éppen arctiszításra. Most összeválogatam azokat, amik szerintem nagyon fontosak a mindennapi sminkeléshez.

 
Háromszög alakú sminkszivacs, amit a Rossmannban vettem 399Ft-ért. Nagyon praktikus az alapozó elkenéséhez, az elkenődött amink megszabadulásától. Ombre köröm készítéséhez is fontos. Én már a második adagot használom el, könnyen tisztítható. Állandó használlattal 2-3 hónapot is kibír.

 
Ezt a korong alakú szivacsot az Eurós boltban vettem 169Ft-ért. Nagyon rugalmas anyagú. Ilyet még nem használtam, de szerintem őt is befogom alapozószivacsnak.

 
Pamut-velúr púder puffi, amit a Douglasban vettem 190Ft-ért. Mosható! Nélkülözhetetlen az apalozónak a púder fixálásához. Nagyon egyszerű használni. Imádom.

 
Szerintem a vattakorongot senkinek sem kell bemutatnom. Arctisztításhoz elengethetetlen, sőt még körömlakk eltávolításához is tökéletes, csak pár csepp körömkakk lemosó a korongra és azzal átdörzsöljük a körmöt. Gyors és nagyon egyszerű. Szinte mindegyik dolttban kapható.

Ti milyen simikszivacsot használtok?

You Might Also Like

0 megjegyzés