Dezodorok - Adidas vs. Rexona

12.9.13


Most két különböző márkájú, de azonos dezodort mutatok be. Szerintem mindenki jól ismeri mindkét márkát, hisz elég népszerűek. De akkor lásuk is mi az ábra velük :D


Rexona Biorythm Ultra Dry Deo Stift

A Rossmann-ban vettem 649Ft-ba került. Könnyed, egyszerű kialakítás. Kellemes halványszínű és fehér színek a szomagolásán. Virágyos illata van, nekem először a mosópor jutott az eszembe. Krémes állagának köszönhetően könyebb felvinni, mint a golyós dezodorokat. 0%-ék alkoholt tartalmaz. 48 órás védelmet nyújt az izzadás ellen.

***


Adidas Action 3 Control Deo Stick


A dm-ben vettem 969Ft-ért.A sportolók segítségével kifejlesztett Action Dry Max System az Adidas legfejlettebb izzadásgátló technológiája. 3 hatás egyedülálló kombinációja-az Adidas legjobb védelme az izzadság ellen: 24 órás védelem, leküzdi a kellemetlen testszagot, és szárazon tart. Minimálisra csökkenti a fehér foltok kialakulásának esélyét a bőrön és a ruhán. Alkoholmentes-bőrbarát-bőrgyógyászatilag tesztelt. Intensive,Control,Sensitive,Fresh,Pure és Pro Clear változatokban kapható.



Igazából csak az ára közt van külömbség és a hatóideje között. Ti melyiket használjátok?


You Might Also Like

0 megjegyzés