Díjat kaptam

29.12.13



Nagyon köszönöm a díjat Mazsolának!



Szabályok :
- Tedd ki a képet !
- Írj 11 dolgot magadról!
-  Válaszolj 11 kérdésre !
- Írj 11 kérdést !
- Küldd tovább 11 embernek !

Mazsola Világ kérdései
1. Van háziállatod? Ha igen mi a neve??
- Két cicám van, Negró és Mancsi
2. Kedvenc smink márkád??
- Essence, Lovely, NYC color
3. Mi a kedvenc körömlakkod??
- Lovely – Gloss Like Gel  /Fekete színű/
4. Ha lenne 1 millió forintod mire költenéd ??
- Utazásra :D
5. Mi a kedvenc sorozatod??
- Revenge, Dr. Haus, The Vampire Diaries
6. Melyik a kedvenc ünneped??
- Karácsony, mert olyankor együtt a család
7. Van példaképed ? Ha igen ki az??
- Anyukám
8. Kedvenc zene számod ??
- Hooligans és a Green Day legtöbb száma
9. Mi a horoszkópod??
- Skorpió
10. Műfenyő vagy igazi??
- Most műfenyőnk van, de az igazit jobban szeretem
11. Melyik a kedvenc tantárgyad?
- Környezetvédelem /szakközépiskolába járok/

11 dolog rólam:
1. Lassan egy éve talált rám az IGAZI <3
2. Szeretek olvasni.
3. Több éve zenélek
4. Csoki mániás vagyok
5. Barack színű a szobám
6. 2 évig jártam társastáncra
7. Utálok fésülködni / De ki nem??/
8. Imádom a virágokat /Persze csak az igazit/
9. Van egy bátyám
10. Gyűjtöm az ajakápolókat
11. Nagyon szeretem a gyümölcsöket

Az én kérdéseim 
1. Mi a kedvenc színed?
2. Kedvenc smink márkáid?
3. Melyik sminkterméket használod a leggyakoribban?
4. Milyen ajakápolót használsz?
5. Mik a kedvenc sorozataid?
6. Miért kezdtél el blogolni?
7. Van példaképed? Ha igen ki az?
8. Kedvenc előadód/együttesed?
9. Mi a horoszkópod?
10. Kedvenc kabalád?
11. Melyik a kedvenc tantárgyad?

Akiknek tovább küldtem: 
MiaMay
Dasha

Kicsit nehéz dolgom van, hiszen sok mindenkinek van ilyen díja, de próbálkozom.

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Köszönöm a díjat a válaszokat majd videóban hogyha összejön :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm.Amint lemegy ez a szilveszteri hajtás és kapok szabadnapot megcsinálom.Csak időhiányba szenvedek:)

    VálaszTörlés