Lovely Snow Dust Nr3 Körömlakk

2.1.14


 Nagyon megörültem, mikor láttam, hogy a Lovely is előrukkolt karácsonyi trendkiadással. De, nem is akár milyennel, hanem magasra tette a lécet. Sikerült neki fantasztikus színű körömlakkokkal előrukkolni.

Nr3 - Ezüst színű

 Szinte már látom magam előtt a hó födte tájon megcsillanó hópelyheket. Nagyon eltalálták a színét és külön tetszik, hogy nem egy snasz körömlakk, hanem csillogó homok hatású. 8ml-t tartalmaz, ami kihúzza a telet. Remélhetőleg :D . 590Ft-ba került


Közepes méretű ecsettel pillanatok alatt felvihető a lakk. Hamar szárad. És ami meglepett, hogy tartós. Nekem már a 4. napja hibátlan.

Egy rétegben

Nézzük a többi körömlakkot is:


Nr1 - Arany színű, Nr2 - Fehér színű, Nr3 Ezüst színű


Vajon miket tartalmazz a téli kollekció?
Egyszerű a válasz, megtalálhatod még benne műszempillát, púdert, pirosítókat és a körömlakkokat. Ne gondolkozz sokat, mert hamar elfogy. Én már félig kifosztott állványhoz jutottam.

Ár  5/5
Tartósság 5/5
Szín 5/5
Összességében 5/5
 Újravenném: IGEN
Imádom!

You Might Also Like

0 megjegyzés