Maybelline Baby Lips

3.1.14


Már régóta keresem Baby Lips ajakápolót, és most rátaláltam a Müllerben. 4 fajta volt, de erről később bővebbe. Sok jót hallottam, olvastam blogokon róla és most végre sikerült a kezeim közé kaparintanom. Ha ha ha!



Cherry Me árnyalat

 Először a csomagolása fogott meg, semmi túldíszítettség, csak a lényeg. Kimondottan tetszik. Az ára 785Ft volt. Fényvédő (SPF20) ajakápoló. 8 órán át tartó hidratálás. Piros színe és isteni cseresznyeillata van.

 Amit ígér:
 82%-kal puhább és egészségesebbnek tűnő ajkak. 82%-kal érezhetőbb kevésbé száraz ajkak. 76%-kal láthatóan újászűletett ajkak

Becsomagolva

Milyen fajtában kaphatók?

Magyarországon sajnos, csak négy fajtában kapható, vagyis én annyit láttam.  
  • Hydrate: színtelen, citromos illatú, kék stick-ben található
  • Cherry Me: piros színű, cseresznye illatú, narancs stick-ben található
  • Peach Kiss:barack színű, barack illatú, lila  stick-ben található 
  • Intense Car: kicsit sárgás, de inkább fehér színű, citrom illatú, citrom stick-ben található


Az összes fajta

Ár: 10/9
Szín: 10/10
Illat: 10/10
Tartósság: 10/ 9
Hidratáltság: 10/9
Összességében:10/9.6

 Újravenném: 100% IGEN

Ti már kipróbáltátok? Vélemény?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Magyarországon 4 fajta kapható, nem 3! Én csak a Müllerben láttam, majd a 4 fajtából ugyanezt vettem meg decemberben, még nem volt rajtam, mert még van a karitévajas ajakápolómból is. Nem tudom mennyire színezi a számat majd, azért ezt vettem, mert a másik kettő színtelen, a narancs szín meg biztos nem állna jól, maradt ez a piros.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az észrevételt, már ki is javítottam :D

    VálaszTörlés