s-he stylezone eyeshadow duo

24.4.14


Még a Glamour napok alkalmával vettem ezt a csodás pasztell színű palettát. Rögtön beleszerettem. Tökéletes tavaszi-nyári sminket lehet készíteni vele. Nem túl hivalkodó, inkább romantikus összeállításhoz ajánlanám. Szinte kötelező darab a neszerbe.

 

Ára
 Két szemhéjpúdert kapunk 1000Ft-ért, de mivel volt kuponom így csak 500Ft-ot fizettem érte. Ami nagyon megért.

 Csomagolása
Egyszerű, de aranyos. Szépen lehet látni a csodás színeket. engem csak az zavar, hogy sehol sincs feltüntetve a mennyisége és az árnyalata. Csak ennyit találtam rajta : 164/130. Nem vitték túlzásba az informálást.

Színei
 Nagyon szépek, de kell alá az alap mert nem épp a legintenzívebb színű a paletta. Könnyed csillogás is tapasztalható a lágy, krémes színeknél.


Alkalmazása: 10/9
Fedése: 10/6
Színe: 10/10
Tartóssága: 10/7
Ára: 10/8 
(eltekintve a kupontól)  
Összesen: 50 / 40
 

You Might Also Like

0 megjegyzés