Haul - egyenesen a Kínaiból

25.6.14


Manapság egyre jobb kozmetikai termékeket lehet venni a Kínaikban. A minap látogatást tettem egy ilyen üzletben és a szavam is elállt,  hisz a szemceruzától a körömnyomdáig minden volt. Már össze is állítottam a kívánságlistámat a következő alkalomra. De nézzük is, hogy miket vettem..


 Dekorációk körömre



Különféle körömdíszítő kellék közül egy csomag körömdekorációra  esett a választásom. A kicsi szett 12 db üvegcsét tartalmaz. Szívtől a flitterig fellelhető benne. 399Ft- ba került.




Köröm feltoló pálca


Nagyon hasznos kis eszköz. Sokat rágódtam az essencés változaton, de abban csak 4 db van kb. 500 Ft-ért. Én 300Ft-ért 12 db-ot vettem. Szerintem van olyan jó mind a drágább változata.




Szoktatok a kínaiban hasonló termékeket vásárolni? Mi a véleményetek?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. én annyira nem szeretem ezeket a körömbőr feltoló pálcákat, könnyen meg lehet vele sérteni a körmöt. :/ jó tanács: csak a féloldalas részét használt a körömágybőröd feltolásához, a hegyes résszel pedig a díszeket rakd a körmödre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Nekem még nem sikerült felsértenem vele a körmöm :) Szerintem is a dekoráció felrakásához lesz a legcélszerűbb használni :)

      Törlés