Alverde szemhéjpúder duo

14.7.14


Természetes szépség az alverde natúrkozmetikával. Szerintem elég sokan ismerik ezt a márkát, hisz napjainkban egyre divatosabbá válnak a  naturkosmetikumok. Így én is kipróbáltam a dm saját márkás szemhéjpúderjét.



Ha az emlékezetem nem csal 1000Ft körül kapható. Két gyönyörű színt kapunk, ami kizárólak természetes, növényi eredetű alapanyagból készült. Illatanyag, színezék és tartósítószer mentes. Erős, strapabíró csomagolása, ami zöld színű. Ezzel is természetességét fejezi ki. Hogy menny festéket kapunk, azt nem tüntetik fel a csomagoláson.

48 VIVID VIOLET

 A bőrsemlegességről az értékes, természetes bőrápoló összetevők és ásványi színezékek gondoskodnak. Természetes szemhéjpúder alá is kell alap ez látható a képen, hogy csak úgy jön ki igazán a színe. A lila színnel kicsit hadilábon állok, de igazából az arany szín miatt vettem meg.


 Alkalmazása: 10/9
 Fedése: 10/6
 Színe: 10/8
 Tartóssága: 10/7
 Ára: 10/7
 Összesen: 50/37

Milyen Alverde kozmetikumokat használtok? 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A szemhéjpúdereiket még nem próbáltam, az áttetsző púderüket viszont szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van amikor már az nagyszerű,hogy természetes dolgot kenhetűnk az arcunkra :)

      Törlés