Drogériás Haul

4.7.14


Itt egy újabb haul, de ez most nagyrészt a Rossmannban vásároltam, de az Avonos rendeléseim is megjöttem. Kaptam egy csomó termékmintát is, arról is olvashattok.



De nézzük mit is vettem :  Lovely nude make up kit
                                         Essence 24 órás kézkrém
                                         Essence pirosító stick
                                         Essence  folyékony korrektor
                                         Essence pórusösszehúzó krém
                                         Moyra gel look
                                         Smink szivacs
                                         Üres parfümös üveg
                                         Isana körömlakk lemosó
Avonos rendeléseim:        Szemöldökcsipesz
                                         Hajfényspray
                                         Hajdúsító spray



Termékminták :  Himalaya Body Lotion
                          Planet spa
                          Avon alapozó SPF 15
                          Solutions
                          True Color Rúzs
                          Illatminták

Ti miket vásároltatok mostanában?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Az Essence pórusösszehúzóra kíváncsi lennék, mennyire válik be neked. Nekem még nem sikerült semmi hatékonyat találni a problémára :/

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig csak pórusösszehúzó tapaszt használtam, kíváncsi vagyok rá, hogy tényleg jó e. Majd pár hét használat után jön is a bejegyzés róla :D

      Törlés