Essence körömbélyegző szett

11.7.14


Igen, igen és igen. Én is eljutottam oda, hogy kipróbáljam a körömnyomdázást kisebb-nagyobb sikerrel. Sokat gondolkoztam, hogy külföldről vagy itthon vásároljam e meg. Végül az utóbbinál döntöttem. Remélem, hogy jó ki fogok jönni az Essence  körömbélyegző szettjével.



  Muszáj volt rögtön kibontanom már fizetés után, hogy nem e sérült a bélyegző gumifeje. Hisz volt már rá példa, de szerintetem ezt ti is olvastátok az Essence Facebookos oldalán. Ha már megveszem legalább használni tudjam. Sajnos nem tudom, hogy mi lett végül a lánnyal és a körömnyomdázójával.


Kicsit nagyobbra számítottam, hisz elég picurka. De mind tudjuk most ez a divat, hogy mindent lekicsinyítenek. 1000Ft-ba került a szett, aminek tartalma: egy bélyegző, egy simító és egy sablon 9 mintával.


A sablonon található egy védőfólia,amit használat előtt el kell távolítani. Nekem sikerült az első használatnál a fémlemezt összekarcolni, szerintem már jó sok embernek sikerült aki ezt használja. Ilyen mintalemezt 500Ft-ért lehet venni.


Még pár szót a  használatáról: válasz ki a mintát, tegyél egy kevés körömlakkot rá és a simítóval húzd le a felesleget. Azután rögtön nyomd rá a bélyegzőt, hisz hamar megszárad benne a körömlakk ezt tapasztalatból mondom. Végül nyomd rá a körmödre finom gördülő mozdulattal.


Takarítása:  tegyél egy kis vattapamacsra körömlakklemosót és húzd végig a lemezen, nem át ha a simítón és a bélyegzőn is megismételed. Ha ezt elfelejtetted és nagyon beleszáradt, akkor egyszerűen hagyd rajta az acetonos vattát pár percig rajta. Használat után mindig tisztítsd le mindent. 


Hát mondjuk nem a legprofibban sikerült, de még sokat fogok gyakorolni. Majd közlöm veletek elszántságom eredményeit is. 


Milyen körömbélyegzőt használtok? Ti már belejöttetek  a használatába?

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. ez essence az egyik legrosszabb körömbélyegző, amit használtam eddig. :(
    azt hittem csak én vagyok béna hozzá, de nagyon sokan mondták már, hogy nem jó. meg némelyik lemeznél a minták sem elég mélyek, egyszerűen képtelenség felszedni normálisan őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan rájövök minden titkára, így már kezd egész jól sikerülni a nyomdázás a körmeimre :)

      Törlés