L'Oréal Paris Elseve Hajszálvastagító Booster

11.7.14


Volt olyan szerencsém, hogy megnyertem a  L'Oréal Paris Elseve Hajszálvastagító Booster-ér és egy L'Oréal hajfesték boldog tulajdonosa lettem. Amilyen mázlim van, ma tudtam meg hogy még egy doboz L'Oréal hajfestéket nyertem.



Mivel a samponom is ugyanilyen márkájú, így volt már egy nem olyan halvány sejtésem, hogy be fog válni. És csodák csodájára igazam is lett. Vékony szálú hajra javasolt, nekem elég dús hajkoronám van, így annyit vettem észre, hogy erősebbek és puhább tapintású a hajam és még tartása is lett. Azaz könnyebb bánni vele.


 30 ml-t tartalmaz. Hetente 2x javasolt használni. A samponhoz vagy balzsamhoz kell adni azzal egyenlő arányban. Átlátszó és folyékony. Az illata megegyezik a termékcsalád samponjának az illatával.


Illata: 10/10
Hatékonysága: 10/10
 Ára: 10/ -
 Összesen: 20 /20
 
Ti már kipróbáltátok?

You Might Also Like

0 megjegyzés