Essence Longlasting Lipstick

7.8.14

 

Az Essence kiárusítás során került a kosaramba ez a rúzs. Most érdemes megrohamozni a Rossmann, Dm, Müller és Douglas üzleteket, mert nagyon sok minden 349Ft-ba kerül. A listát itt találjátok.




Mint látható egy pink színű rúzs, igazából kicsit féltem ettől az intenzív színtől. Teljesen illatmentes és ízmentes. Könnyen kenhető és mint a neve is utal hosszan tartó. Engem nagyon meggyőzött, szóval számítsatok további színekre a közeljövőben.



Élesben



♥ Szín: 10/10
♥ Tartósság: 10/10
♥ Ár: 10/ - Kifutó termék
♥ Összességében: 20/20
Teljesen elvarázsolt!
Milyen színű a kedvenc rúzsotok? Bejön nektek a pink?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Vele már én is szemezgettem, de van egy majdnem ugyanilyen rúzsom, úgyhogy nem vettem meg és nagyon jól áll Neked ez a szín! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Először kicsit tartottam a rúzstól pont a színe miatt

      Törlés