Essence mélyhidratáló papír arcmaszk

14.8.14


Manapság egyre divatos a papírmaszkok. Gondoltam kipróbálom én is. Nem akartam külföldről rendelni, így a közeli Müllerbe betétetve megvettem az Essence mélyhidratáló  arcmaszkot. Kellemeset csalódtam benne.



Egy uborkás maszkról lenne szó, ami ebben a csomagolásban van. Óvatosan kell kivenni, mivel össze van hajtogatva. Nagyon nedves és uborka illatú. Miután kihajtogattam az arcomra tettem és szépen lesimítottam. Kellemesen hideg volt és puha. Végre egy pakolás, ami érzékeny bőrre is kiváló. 10-15 percig kell fent hagyni. Az eltávolítása nagyon egyszerű, hisz szépen egyben lejön, nem szakad el. Az ára 350 Ft volt. Hetente maximum kétszer lehet használni. Egy maszkot egynél többször ne használj!


Eredmény:  Nagyon finom puha lett tőle a bőröm, kellően hidratált. Egyszerűen nem tudok betelni vele, annyira selymes lett a bőröm. Nem maradt meg a maszk illata sem a bőrön. Egyszerűen tökéletes.


♥ Ára: 10/10 
♥ Illat: 10/10
♥ Hatása: 10/10
♥ Összességében: 10/10

Használtatok már papírmaszkot? Nektek bevált?

You Might Also Like

0 megjegyzés