Essence Stay Natural Korrektor

9.8.14


Nyáron nem szoktam alapozót használni, de kellet valami ami eltünteti a kisebb bőrhibáimat meg a karikát a szemem alól. Így az Essence Stay Natural korrektorra esett a választásom. Nagyon rég használtam folyékony korrektort, de ez nagy meglepetést okozott számomra.




A külseje egyszerű és praktikus. A rózsaszín kupak jól záródik, tehát táskabiztos. Mérete azonos egy szempillaspirál méreteivel. 1,5 ml folyékony korrektort kapunk, ami nem valami sok. Ennyinek elég hamar lába kél. Az ára 649 Ft volt.


Négy árnyalatban kapható, de ezt magatok is láthatjátok. Én a 03 árnyalatot vettem meg, ami a legvilágosabb színű.


Külön öröm, hogy végre egy normálisan becsomagolt Essence termékhez jutottam. Elég sok panaszt hallottam, hogy belenyúlnak a termékbe és kisebb-nagyobb kárt téve benne. Meg kellett vele elég rendesen küzdenem mire lejött róla a nejlon. Egy kis érdekesség a Douglas üzletekben minden Essence termék celluxszal körbe van ragasztva. Ez is egy megoldás.


Pihe-puha ecsettel tudjuk felvinni az korrektort. Nagyon meg kellet harcolni vele, de az alsó képen látszik is, hogy kicsit sok jött ki. Ez a csavarós megoldás nem épp a kedvenc megoldásom.


A fedésével teljesen meg vagyok elégetve. Mivel folyékony így nem kell attól aggódni, hogy később megszárad és darabos lesz. Nagyon könnyű szétoszlatni az arcon. 6-8 órát is kibír.



♥ Fedés: 10/10
♥ Csomagolás. 10/3
♥ Tartósság: 10/8
♥ Ár:10/8
♥ Összességében: 40/29

♥Vélemény: A csomagolását eltekintve szerintem egy nagyon jó termékről van szó, amit érdemes kipróbálni.

Kipróbáltátok már ti is? Hogy tetszett a korrektor?

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. A csomagolása engem sem hat meg, annyira csúnya sárga színűnek tűnik benne.. :D Igazából ezt a korrektort én még nem is láttam, én a Stay all Day 48h korrektort használom.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés