Kallos Cosmetics Kívánságlista

28.8.14


Az előbbi cikkben olvashattátok az első Kallos márkájú termékemről. Engem meggyőzött annyira, hogy elkezdtem érdeklődni a további termékeiről. Össze is állítottam egy kívánságlistát és ha minden jól meg hamarosan olvashattok is róla a blogon.




♥ KJMN Elixir hajszépítő Olaj - 680 FT


♥ KJMN Hővédő Hajvasaló Permet - 400 Ft


♥ Kallos Glossy Hajszerkezet-újjáépítő Folyékony Kristályolaj - 1560 Ft


KJMN Krém Hajfesték Közép Szőke Vörös 7,66 / 3db/ - 1755 Ft


Kallos Love Miami Neon Lip Gloss collection 45 - 480Ft


♥ Kallos Love Glow Lip Gloss 38 - 480Ft

Nektek mi szerepel a listátokon? 

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. A hajfestékeit rendszeresen használom imádom!!!!
    Ha esetleg érdekel a velük készített interjú:)
    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/2014/08/interju-kallos-cosmetics.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Az szuper, így legalább nekem is lesz bátorságom kipróbálni, megyek is és elolvasom a cikkedet :)

      Törlés
    2. Két éve használom az ő szőke festéküket, jó közben voltam világosabb szőke is meg sötétebb is (erről is van kép blogomon) de most megtaláltam a középszőkés árnyalatot ami kicsit barnásabb szőke de álomszin :)

      Törlés