Kallos LAB35 Hajvégápoló Szérum

27.8.14


Mióta festem a hajam nagyon töredezett és száraz. Nincs szívem havonta levágni belőle 2-3 cm, hiszen növesztem a szalagavatómra ami hamarosan lesz, azaz Februárban. Így hozzáláttam a tökéletes hajvégáloló kereséséhez, amit nem arany árban mérik. Így a mai áldozatom a Kallos LAB35 Hajvégápoló Széruma.



 Az ára nagyon baráti, hisz 590 Ft-ba kerül. Fodrászkellék boltokban kapható vagy meg is rendelhetitek online a Kallos hivatalos oldaláról. 50 ml-t tartalmaz, ami kb. 1,5 - 2 hónapig elég hajhossztól függően. Kis pumpás adagolóval mérhetitek ki, de vigyázzatok mert elég sok jön ki belőle egy nyomással. A pumpafej elfordításával nyithatjátok - zárhatjátok az adagolót. Nekem csak kinyitnom sikerült, vissza nem bírom zárni.



Használatára javaslom,hogy csak vizes hajra, mert a száraz hajon elég zsíros hatást kelt. Még annyira nagy változást nem tapasztaltam, bár még egyszer használtam. Reménykedek a legjobbakban, hisz olvastam róla sok jót meg rosszat.



Nektek bevált? Mi a kedvenc terméketek töredezett hajra?

You Might Also Like

0 megjegyzés