Essence Pure Skin pattanástalanító arcradír

23.9.14


Nagyon megörültem mikor felkértek, hogy teszteljem a Pure Skin legújabb családtagját. Már volt szerencsém néhány terméket kipróbálnom tőlük /hamarosan újabb teszt/ és én nagyon meg vagyok elégedve velük. Először kicsit tartottam tőle, hisz nagyon érzékeny a bőröm. A kiütésekről órákat tudnék beszélni, de ez most nem fontos.



A tubusban könnyű zselés arctisztítót kapunk apró kék szemcsékkel. Ami nagyon finoman tisztít. Pattanásos, mitesszeres és zsíros bőrön csodákra képes. Mivel a kombinált bőrtípushoz tartozok azaz a T zónában és az államon elég zsíros, mitesszeres a bőröm, máshol meg inkább száraznak mondható. De végül itt a megoldás minden bőrbeli problémámra. Elég heti kétszer? / kicsit zavarban vagyok, hisz a tubuson meg napi használat van föltüntetve / használni és így el is dobhatom a mattító kendőd


Az ára nagyon baráti, hisz csak 849 Ft-ba kerül. De ne feledjétek, hogy csak a Müllerben kapható. A tubusban 100 ml kapunk ami elég sokáig kitart. Összességében egy nagyon jó termékről van szó, csak ajánlani tudom. Remélem ti is kipróbáljátok és úgy beleszerettek mint én.




 Pápá mitesszerek és pattanások!

You Might Also Like

0 megjegyzés