Maybelline Gel Eyeliner 24H

24.10.14


Megtaláltam számomra a tökéletes tust. Még a Glamour napok alkalmával vettem, aki megnézte a videós beszámolómat az tudja. Sok jót hallottam róla és képtelen voltam megállni, hogy ne vegyem meg.



Egyszerűen nem volt kérdés, hogy fekete árnyalatban fogom megvenni. Gyorsan le is csaptam rá. Eredeti ára: 2390 Ft - kuponnal: 1190 Ft volt. 


Könnyű zselés állaga és meseszép intenzív fekete színe van. Szerintem kötelező darab egy lány számára. Nagyon könnyű felvinni az ecsettel, amit a tushoz adnak. Mivel intenzív színe van kevés is belőle. 


Elméletileg 24 órát bír én ez nem próbáltam még ki, de ki az aki ennyi ideig marad egy sminkben? Személy szerint én le szoktam mosni este. De annyit mondhatok, hogy nagyon tartós. Az esős napokon is a helyén marad, nem kenődik szét. 




Fantasztikus, nem?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is a Glamour-napokon adtam be a derekam ennek a tusnak és nem bántam meg. Még nyáron próbáltam ki egy barátnőmét, aki imádja... na akkor nekem lefolyt meg ment mindenfele. Most szerencsére semmi problémánk egymással, nagyon megszerettem, főleg mert ennyire intenzív a színe.

    VálaszTörlés