Adventi nyereményjáték

30.11.14


Mivel hamarosan itt a karácsony gondoltam megleplek benneteket egy nyereményjátékkal.
A csomag tartalma:
♥ Essence Road Trip Styling Szett
♥ Egy kék köves nyaklánc
♥ Essence Longlasting Lipstick
♥ Rival de Loop Young Francia manikűr szett
♥ Rival de Loop Young Műszempilla

Időtartam: 2014.11.30 - 2014.12.15

Jelentkezési feltételek:
♥ Légy a blog követője
♥ Kedveld a blog Facebook oldalát
♥ Írj egy kommentet, hogy jelentkezel és az e-mail címedet 
( plusz esélyeket ne felejtsd el)

Plusz esélyek:
♥ Bloglovin-on való követés
♥ Játék megosztása blogon (linket is kérek) vagy Facebook-on 

Sok szerencsét!

You Might Also Like

41 megjegyzés

  1. Juj de jóóóó:D (Az az Essence-s Road Trip Styling Szett *.*)
    Szeretnék jelentkezni! :)
    A blog követője vagyok és a facebook oldaladat is lájkoltam már. :)
    email címem: csilla.noemi88@gmail.com
    Juj de jóóóó:D
    Köszönöm a lehetőséget, szeretnék jelentkezni! :)
    A blog követője vagyok és a facebook oldaladat is lájkoltam már. :)
    email címem: csilla.noemi88@gmail.com
    plusszok: bloglovinon is követlek és a megosztás: https://www.facebook.com/toth.csilla.39/posts/10202014844451968?pnref=story
    Köszönöm a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia ^3^
    Szeretnék jelentkezni, a blog feliratkozója vagyok, lájkoltam a facebook oldalt és bloglovinon is követlek :3 emailom: panka.toro@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget ^^

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Szeretnék jelentkeznia játékra: zsofiafozo@gmail.com
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szeretnék jelentkezni!! :)
    Fanni Kereki néven vagyok a blog követője, és ugyanezen a néven lájkoltam a facebook oldalt is.
    Bloglovinon szintén Fanni Kereki néven követlek.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  5. szia!
    Köszi a lehetőséget! Szeretnék jelentkezni!
    itt a blogon: Judy,Szösz-mösz néven követlek.
    facebook: Judit Törtei néven
    bloglovin:angel 14 néven.
    facebook: https://www.facebook.com/nailjudit/posts/1577739085793979?pnref=story
    blogon oldalsávban: http://judymuhely.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Hello! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! Tóth Noémi néven követem a blogod, facebook Szabó Noémi néven lájkoltalak (leánykori név). email címem: noemi9388@gmail.com és a megosztás linkje: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1375727182722004&id=100008542053633
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra!

    GFC-n Niki Strawberrykiss néven követlek.
    Bloglovin-on Csipai Nikoletta néven.
    FB-on is Csipai Nikoletta néven.
    E-mail címem: linkinpark90@freemail.hu.
    Megosztottam FB-on: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/1009621032397648
    Köszi a játékot, nagyon jó kis csomag! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Jelentkeznék a nyereményjátékra! Teljesítettem a feltételeket. Email: sezifashion@gmail.com
    facebook: snezi molnár
    blogot követem snezi blogja néven!
    bloglovin : beautywave

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szeretnék jelentkezni, köszönöm a lehetőséget! :)
    a blogot Manna (mannakörmök) néven követem, FB-n pedig Marianna Kovács néven lájkoltalak. :)
    e-mail: manna0319@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Köszi a játékot! :)
    Kata néven követlek itt, KKata néven pedig Bloglovin'-on. Facebookon pedig Kata Kajner néven lájkoltam a blogot. :) E-mail címem: kajner.kata@gmail.com. Más plusz eséllyel most nem éltem. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!:)
    Todd Boo néven követlek itt, Facebookon Fanni Tarjáni néven.
    Az e-mail címem:t.fanni8@citromail.hu
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  12. Szia !

    Szeretnék jelentkezni :)
    Köszönöm a lehetőséget

    tecus28@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Jelentkeztem. hegedus.eniko.monika@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Istvánné Kozák néven követlek, k.mami47@freemail.hu
    Nagyon tetszik a blogod

    VálaszTörlés
  15. Szia! Követlek a blogon Krisztinka névvel.
    Facebook: Kertész Krisztina
    +Bloglovin:Krisztinka

    VálaszTörlés
  16. Szia :)!

    Nagyon szuper csomag, szeretnék is jelentkezni.

    -Turcsek Gabriella néven vagyok feliratkozott olvasód
    -Turcsek Gabriella néven lájkoltam a blog facebook oldalát
    +Bloglovinon szintén Turcsek Gabriella néven követlek
    +Facebookon megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=888649704492082

    Köszi a lehetőséget,
    Gabcsi
    www.turcsekgabi.hu

    VálaszTörlés
  17. Szia! A blogod Renáta Kertész néven követem, fb-Kertész Renáta!
    email: kerteszrenata86@freemail.hu

    VálaszTörlés
  18. Szeretnék jelentkezni a játékra / a lányomnak adnám karácsonyra/ ikrek2002@freemail.hu az email címem név: Répásné V Ágnes

    VálaszTörlés
  19. Sziaa, szeretnék jelentkezni a játékra:)
    Petra Toldi néven követem a blogod és a facebook-os oldalad.
    email címem: tpetra1997@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Kovács Anikó néven követlek:)
    ancika614@gmail.com az emailom.
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Facebookon Baki Renáta néven követlek, GFC-n Renáta Baki :D

    e-mail: rennyb96@gmail.com
    köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  22. Szia,
    Patrícia Kutasi néven követlek:
    - Facebook-on
    - iratkoztam fel a blogra
    - Blogvinon

    Köszi. Nagyon boldog MIKI ünnepet kívánok!

    Üdv: Patríca
    E-mail: patriciakutasi1206@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia:-) Szeretnék jelentkezni a játékra .
    Franciska Cseh néven követlek mindenhol. :-)
    Köszi a lehetőséget! :-) Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  24. Szia! szeretnék jelentkezni a játékra :) mindenhol követlek,bloglovinon és fb-on Truhlig Noémi és itt pedig Noemi Truhlig néven.
    truhlig.n@hotmail.com
    köszi :)

    VálaszTörlés
  25. Szia :) Nagyon örülök a játéknak, mivel ezt a trendkiadást imádtam, de lecsúsztam róla, így köszönöm a lehetőséget.
    Emese Leknerként követlek Facen, és Bloglovin'-on, a blogodon pedig Emese L néven iratkoztam fel.
    Megosztottam a játékot és like-oltam az oldalad.
    e-mail címem: 97emese@gmail.com
    Köszi még egyszer. Kellemes ünnepeket!
    Üdv:
    Emese

    VálaszTörlés
  26. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Andrea Pásztor néven követem a blogod, Andi Pásztor néven lájkoltam facebookon és bloglovinon is ugyan ezen a néven iratkoztam fel.
    email: pasztor.andi93@gmail.com
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Szeretnék jelentkezni!! :)
    rone2122 néven vagyok a blog követője
    Kalotáné Schmidt Renáta követlek Facebookon.
    E-mail: rone2122@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Köszönöm a játékot, szeretnék jelentkezni!

    - a blog követője vagyok Zita Nagy néven
    - kedvelem a blog Facebook oldalát Nagy Zita néven
    - e-mail címem: fairyfelicita5@gmail.com
    - Bloglovin'-on követlek Zita Nagy néven
    - megosztottam a játékot Facebook-on: https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10152435955416680?pnref=story

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  29. Sziia, én is jelentkeznék :)

    ♥ réka kerekes néven követlek
    ♥ Kerekes Krisztina Réka néven kedvelem blog Facebook oldalát
    ♥ e-mail: reka0804@gmail.com

    Plusz esélyek:
    ♥ Bloglovin-on követlek Kerekes Réka néven
    ♥ Játék megosztása blogomon :http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget, puszi! :)

    VálaszTörlés
  30. Szia :)
    És ha valakinek nincs facebookja?

    VálaszTörlés
  31. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Enikő Széles néven követlek itt, Facebook-on és Bloglovin-on is.
    E-mail: enci97@vipmail.hu
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Zsanett Fábián néven vagyok a blog követője és Zsanett Fábián néven lájkoltam Facebookon is.
    E-mail: fabzsaaa@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  34. Szia!:) Köszönjük a játékot!:)
    Szabó Renáta néven követlek facebook-on és bloglovin-on is:)
    A blogot meg Reni Szabóként.
    E-mail: reni9206@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  35. Szia :)

    - Dream néven követlek a blogon
    - Facebookom sajnos nincs így ott nem tudlak követni így nem tudom hogy érvényes-e a jelentkezésem
    - niki765@freemail.hu

    Plusz esélyek:
    - Bloglovin-on dream néven követlek

    VálaszTörlés
  36. Szia! :)

    - Athina Berényi Néven követlek
    - Facebook: Berényi Athina
    - e-mail: atino2 @ postafiok.hu

    plusz esély:
    - Bloglovin: Atino néven követlek

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  37. Én is szeretnék jelentkezni :)
    FB: Juhász Krisztina, GFC: Kriszti
    Bloglovinon pedig Krisztina néven követlek!
    email: kristinajuhas@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni :)
    GFC: Sabra, FB: Flower Moon
    A blogomon megosztottam a játékot: http://coloursofmoonlight.blogspot.hu/
    email: gravity2128@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget :)

    ui: Nálam is épp játék van, ha van kedved nézz be :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Követlek itt és a facen a saját nevemmel.
    Instán:kiwimaszat néven követlek.
    mail:sunshine565@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  40. Szuper csomagot válogattál össze!:) Köszönjük a lehetőséget!:)
    ruhamaniablog@gmail.com
    xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  41. Örülök, hogy tetszett. Hamarosan újabb nyereményjáték várható, így nem kell szomorkodni :)

    VálaszTörlés