R de L Young Party Look Műszempilla

2.1.15


Szilveszterkor szinte elengedhetetlen a műszempilla használata, hisz nagyon fel tudja dobni a legegyszerűbb sminket is.


A Rossmann saját márkás kozmetikumai között rengeteg kincset lehet találni. Először kicsit tartottam a műszempilláktól és meg is szenvedtem első használatkor, de remélem hogy bele fogok jönni. Ez a stílusú műszempilla kimondottan buli sminkekhez van, az ára 390 Ft volt.


A csomag tartalma: egy pár műszempilla és egy ragasztó. 
A ragasztó fekete színű. Vízzel oldható, de ha megszárad egyszerűen le lehet húzni.
Első használatra tökéletes, csak ajánlani tudom.


Ti már kipróbáltátok?

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Észre sem vettem, hogy van ilyen a Rosmmanban. Mennyire könnyű leszedni?

    VálaszTörlés
  2. szia, nagyon könnyű, kicsit gumiszerűvé szárad, csak megfogod óvatosan egy szemöldökcsipesszel és lehúzod :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nem baj, ha szolok, h van benne nehany helyesirasi hiba? :)
    A posztot koszi, en meg Rival de Loop termekekkel sajnos nem talalkoztam az altalam latogatott Rossmannban :( Szivesen kiprobalnam pedig ezt is, gyakorolni epp jo lenne!

    VálaszTörlés
  4. Szia, semmi baj, már kijavítottam.
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  5. Meg van :) " olthato" => oldhato

    VálaszTörlés