Alverde Fabulous Fifties

23.3.15


Áprilisban egy csodás kollekciót kapunk az Alverde jóvoltában. Imádnivaló pöttyök, vidám színek és cuki masnik. Engem teljesen elvarázsolt. Áprilistól lesz kapható itthon is a Dm-ben.


Ajakrúzsok



♥ Árnyalatai: 10 Rockabella Red, 20 Sugar Rose, 30 Dominant Pink.
♥ Mennyisége: 4,6 gramm
♥ Ára: kb. 900Ft

Púder és pirosítók




Pirosítók
♥ Árnyalatai: 10 Dizzy Peach, 20 Lolli Pink
♥ Mennyisége: 13 gramm
♥ Ára: kb. 1200Ft

Púder
♥ Árnyalatai: -
♥ Mennyisége: 11 gramm
♥ Ára: kb. 1200Ft

Tusok és szemöldök formázó



Szemöldök formázó
♥ Árnyalatai: 10 Transparent, 20 Everybody´s Brown
♥ Mennyisége: 4,5 gramm
♥ Ára: kb. 990Ft

Tusok
♥ Árnyalatai: 10 Cameo Eyes, 20 Tease Me Grey, 30 Retro Black
♥ Mennyisége: 3,9 gramm
♥ Ára: kb. 990Ft

Szemhéjpúderek, szempilla spirál, 2 az 1-ben arcmaszk



Szerhéjpúderek
♥ Árnyalatai: 10 Paint Me Pink, 20 Grey Light, 30 Beauty Green 
♥ Mennyisége: 2,2 gramm
♥ Ára: kb. 690Ft

Szempilla spirál
♥ Árnyalatai: -
♥ Mennyisége: 11 gramm
♥ Ára: kb. 1200Ft

2 az 1-ben arcmaszk
♥ Árnyalatai: -
♥ Mennyisége: 10ml
♥ Ára: kb. 600Ft

Hogy tetszik?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. engem teljesen elvarázsolt ez a dizájn :D imádom a masnis dolgokat. szerintem lehettek volna tavasziasabb/élénkebb színei a rúzsoknak és a szemhéjpúdereknek is. Nekem ezek a színek inkább olyan esős, kora őszies hangulatot adnak de ettől függetlenül szerintem beruházok egy tusra :D

    VálaszTörlés
  2. Én már lecsaptam egy Rockabella red rúzsra éshát bele vagyok szeretve :) Nagyon régóta kerestem már egy ilyen meleg, narancsárgás tónusú piros rúzst. Az ára egyébként kicsivel több, mint 900 Ft.. Én ugyan kedvezménnyel vettem meg a Joy-napokon, de az eredeti ára valahogy 1200 Ft körül volt.

    VálaszTörlés