Essence all about candies & all about paradise eyeshadow

4.3.15


Az essence leárazásokon két szuper palettát vettem, amelynek darabja 350 ft-ba került. Ennyiért nem tudtam otthagyni őket, még szerencse mert hamar elkapkodták őket. 


 all about candies eyeshadow



A paletta pasztell színei sajnos nem varázsoltak el. Nem éppen az én színvilágom. Bár a palettában gyönyörűnek tűntek a színei, sajnos használat közben nem a legjobb, hiszen nem elég pigmentáltak a színek. Azt még nem tudom, hogy mire fogom használni :(



Alappal láthatóak a színek



all about paradise eyeshadow



Ez a színvilág már közelebb áll hozzám. Vidámabb és intenzívebb színei elvarázsoltak. Ezt a palettát már megérte volna megvenni teljes áron. Bár itt is kötelező a szemhéjalap használat előtt.



Alappal láthatóak a színek



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Hát szerintem az Essence "intenzív" szemhéjpúderei sem valami intenzívek... Az első paletta meg nem elég pigmentált? :D Szerintem a pigment szót még csak nem is ismeri! :D Konkrétan azok nem színek.
    Esetleg vizesen próbáltad már? Nem tudom használ-e neki valamit. De ha úgy nem jó, akkor nem hiszem, hogy ezt bármi másra tudnád alkalmazni. :/

    VálaszTörlés
  2. szia, köszi az ötletet, de sajnos semmi nem segít a palettán :/

    VálaszTörlés