Color B4 Hajfesték eltávolító

3.4.15


Biztos mindenkivel előfordult már, hogy borzalmasan sikerült a hajfestése. Hát én megtaláltam a megoldást, ez nem más mint a Color B4 hajfesték eltávolító. Ami a legjobb, hogy egyedül is nekikezdetsz,  hiszen nagyon könnyű.




Az ára kicsit húzós, hiszen 3500 Ft-ba kerül, de nagyon megéri. Egyszerűen csodás, hisz bármilyen színt kiszed a hajadból, persze ha nem volt addig kiszívatva vagy világosítva. Nekem két évig volt vörös a hajszínem, azután fekete. Soha nem hittem, hogy láthatom az eredeti hajszínemet, de sikerült. Ez a termék teljesen ammónia és hidrogén peroxid mentes,így nem károsítja a hajat.


Használata:
♥ B-flakonba beleönteni az A-t.
♥ 30 másodperc alatt jól összerázni.
♥ Száraz hajra kell felvinni egyenletesen.
♥ 1 órán át a hajon hagyni - én egy zuhanysapkát húztam a fejemre, irtó büdös az illata.
♥ Az 1 óra leteltével meleg vízzel 5-10 percig lemosni.
♥ C-flakonból a közömbösítőt felvinni a nedves hajra, aminek majd haboznia kell.
♥ Meleg vízzel 5-10 perc alatt teljesen lemosni.

Color B4 Hajfesték eltávolító
Kapható: Dm, Rossmann
Ára: 3490 Ft

Nekem nagyon bevált, ti ki fogjátok próbálni?

You Might Also Like

0 megjegyzés