Blog Szülinap

18.5.15


Hát eljött ez az idő is, hiszen hamarosan 3 éve írom ezt a blogot. Ennek alkalmával szeretnék egy kis nyereményjátékkal kedveskedni nektek. Remélem tetszeni fog nektek :)

Nyeremények:



Időtartam: 2015.05.18 - 2015.06.20

Sorsolás: 06.21-én

Jelentkezési feltételek:
♥ Légy a blog követője
♥ Kedveld a blog Facebook oldalát
♥ Írj egy kommentet, hogy jelentkezel és az e-mail címedet 
( plusz esélyeket ne felejtsd el)

Plusz esélyek:
♥ Ha régi olvasó vagy
( Ha ez a bejegyzés előtt is követed a blogod. )
♥ Bloglovin-on való követés
♥ Játék megosztása blogon (linket is kérek) vagy Facebook-on 

Sok szerencsét!

You Might Also Like

11 megjegyzés

  1. Hello! Jelentkezni szeretnék!
    Blog: Krisztinka
    Bloglovin: Krisztinka
    Facebook: Kertész Krisztina
    Megosztás: http://miserydreamlove.blogspot.hu/2015/05/ajanlom-nyeremenyjatek.html
    Email: kkrisztina86@freemail.hu

    Köszi a játékot és gratulálok a három évhez! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is szeretnék jelentkezni. :)

    Én még nem követlek régóta (sajnos csak a Pinkpandás rendelésednél találtam rád :(), de azt ezen a néven teszem (Black fairy).
    Facebookon Lajkó Lívia (vagy Lívia Lajkó) néven kedveltem az oldalt.
    Az e-mail címem lajkolivia@hotmail.com.
    Telefonról vagyok és bloglovin-om nincs, szóval a plusz feltételeket nem tudom most teljesíteni. (Ha sikerül géphez jutni - amit kétlek, mert mindjárt szóbelizek - akkor majd linkelek)

    Köszi a lehetőséget és kívánok még sok-sok blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  3. Hello! Jelentkezni szeretnék!
    Köszi a lehetőséget és gratula a három évhez! :)

    Blog: Patrícia Kutasi
    Bloglovin: Patrícia Kutasi
    Facebook: Patrícia Kutasi
    + régi olvasód vagyok.
    Email: patriciakutasi1206@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia ^-^
    Gratulálok a 3 évhez és én is jelentkeznék~

    Facebook/Blog/Bloglovin: Nina (Toro/Törő)
    Nem tudom mikortól lesz valaki régi olvasó, minden esetre már egy féléve, hogy követlek biztosan c:
    panka.toro@gmail.com
    ^^ köszi mégegyszer és gratu~

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szeretnék jelentkezni!


    Blog (GFC): Zita Nagy
    Bloglovin': Zita Nagy
    Facebook: Nagy Zita
    + régi olvasód vagyok :)
    Megosztás: https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10152785358786680?pnref=story
    E-mail: fairyfelicita5@gmail.com

    Köszi a lehetőséget és gratulálok a 3 évhez! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Jelentkeznék én is!
    Blog: Fanni Kereki
    Facebook: Fanni Kereki
    Bloglovin: Fanni Kereki
    + régi olvasód vagyok
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Blog: Nagy Ágnes
    Facebook: Nagy Ágnes
    E-mail: aginagy96@gmail.com
    Gratulálok a 3 évhez :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Szeretnek jelentkezni!:)
    A kotelezo feltételek keszek (Toth Csilla neven), email: csilla.noemi88@gmail.com
    Plusz feltetelek: regi olvasod vagyok, bloglovinon is kovetlek

    VálaszTörlés
  9. Szia! Én is szeretnék jelentkezni.
    Régebb óta követlek, és fb-n is lájkoltalak anno Bianka Csendes néven.
    Email címem: ruhamaniablog@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Jelentkezni szeretnék.
    Andrea Pásztor néven régi követőd vagyok email címem: pasztor.andi93@gmail.com
    facebookon, bloglovinon pedig Andi Pásztor néven.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Blog: rone2122
    + régi olvasód vagyok.
    Facebook követés: Kalotáné Schmidt Renáta
    Megosztás: https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/466229123546309
    Email: rone2122@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés