Makeup Revolution Rúzs

25.5.15


Egyre nagyobb népszerűségnek örvend hazánkban Makeup Revolution márka. Így hát nem is volt kérdés, hogy ki fogok próbálni néhány kozmetikumot a márkától. Egyelőre én csak a Pink Panda webáruház honlapján találkoztam Revolution termékekkel.


Szerintem elengedhetetlen minden lány számára legalább egy vörös rúzs. Aki olcsón jó minőségű rúzsra vágyik, annak tökéletesen megfelel. Élénk és tartós színével simán leköröz néhány drágább árkategóriájú rúzst is. Könnyű krémes állagával könnyű dolgozni és még a csók próbát is kibírja.


Színe igazán erőteljes vörös, így ezt a Ruby árnyalatot csak bevállalós lányoknak ajánlom. De kapható világosabb  színekben is. Most kedvezményesen tudod megvásárolni minden terméket a Pink Panda oldalán, csak használt föl a 13% kedvezményre jogosító kódot, ami: MESESMAJUS


Kapható: Pink Panda
Ára: 690 Ft
Árnyalata: Ruby

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Oké...ez...tényleg gyönyörű!!! :O
    (Nekem az atomic kollekcióból a zöld /serpent/ árnyalat van meg, de sajnos kifogtam egy nem túl jó mattot, így a pirosat meg se próbáltam...de tetszik, szóval szerintem majd szétnézek én is még rúzsilag arra! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia, akkor használd ki a 13 %-os kedvezménykódot, ami csak ebben a hónapban él. Egyszerűen imádom ezt a rúzst :D

    VálaszTörlés