Retró paletta teszt

20.5.15


Ki ne szeretné a régi dolgokat? Ez az esetben egy kb. 4 éves palettáról van szó. Az essence Sun Club paletta ennyi év után is tökéletes. Minősége talán lekörözi néhány mai szemhéjpúdert is.


A csomagolása szinte semmit nem változott az elmúlt években, csak a színfelosztás. Még a kiszerelés sem, hiszen 6g. Ennyi év után is szinte újnak tűnik. Erőss műanyag borítása sérülésmentes, csak a felírat kopott le kicsit. Ezen kívül teljesen hibátlan.


Árnyalata:05 long island breeze

4 gyönyörű csillogó és egy fehér  színű szemhéjpúdert tartalmaz a paletta. Nekem legjobban az arany és a bronz szín tetszik a legjobban. Én leginkább esti bulizós sminknél tudnám elképzelni.


Régebben kicsit minőségibb volt a színek pigmentáltsága az essence szemhéjpúdereinek. Könnyű kezelhetőség, nem porozódik. Lágy textúrájával élvezet dolgozni. Egyszerűen tökéletes. Gyönyörű színeivel teljesen elvarázsolt.

Alap nélkül.

Alappal.
Nektek is megvolt ez a paletta?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én régen nem essence szemhéjpúdereztem...az az igazság, hogy most se nagyon...van néhány mono-m, mert ajándékba kaptam, vagy elcsábultam (és mégis csak négy van belőlük, szóval annyira azért mégse csábultam el), van egy régi duom (az alap, fekete-fehér párosítás), meg a régi smoky eyes szettek közül megvan kettő (valahol xD)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én is így vagyok :/ rengeteg essence szemhéjpúderem van, de nemigazán használom.

      Törlés