Tangle Teezer hasonmás

26.5.15


Régóta ki akartam próbálni a Tangle Teezer hajkefét, bár csak egy hasonmáshoz sikerült jutnom. A hasonmás alatt azt értem, hogy centire ugyanolyan, mint az eredeti, csak itt nem kell megfizetni a márkát.


Szerintem mindenki ismeri a Lora márkát, hiszen ez a hajkefe is tőlük van. Kialakítása nagyon egyszerű, könnyen kézreál. Többféle színpárosításban lehet megvenni : fekete - kék, fekete - lila, fekete - rózsaszín. Sajnos mintás borítással nem lehet kapni.


Műanyag sörtéi felváltva helyezkednek el, különböző méretben. Ezzel is segíti a könnyebb fésülködést. Bár vigyázni kell vele a fejbőrnél, mert felsértheti a fejbőrt, hiszen nincs a végén kis műanyag gömb.


A Ebay-ről is meg lehet rendelni, de aki nem akar várni az nyugodtan nézzen szét a helyi százforintos boltba. Talán ott még minőségibb terméket lehet venni mint, külföldről rendelve.


Kapható: OneEuro Market
Ára: 1100 Ft

Ti már kipróbáltátok? 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szuper! Na pont most rendeltem egy DeTangle teezert.Ma jött meg :) annak van egy kis nyele is, majd meglátjuk hogy szuperál :D

    VálaszTörlés
  2. Megkerdezhetem, hogy pontosan melyik one euro marketben vetted? Mert sajnos eddig en egyikben sem találtam... :(

    VálaszTörlés