Elfogytak - első bejegyzés

8.6.15


Első elfogytak bejegyzésem a blogon. Eddig azért nem olvashattatok ilyen cikket, mert én amint elhasználtam valamilyen terméket azonnal ki is dobtam a flakonját. Remélem tetszeni fog nektek.


♥ Garnier Ultra Doux Mézes Sampon és Balzsam

Ezt igazából a szőke hajam miatt vettem meg. Hiszen mindenhol azt lehet olvasni, hogy a szőke haj ápolására a legjobb a méz, mézes termékek. Nálam egy hónapig bírták. Igazából nem tudok jót mondani róluk, de rosszat sem. Csak egy átlagos termékről beszélünk.

Újravenném? Nem.



Dove Oxygen Moisture Sampon és Balzsam termékminta

Imádom a Dove hajápolási termékeket, de ez valahogy nem győzött meg. Mivel eleve dús a hajam nálam nem ért semmit.

Megvenném a terméket? Nem.

♥ Pantene pro-v hajpakolás color protect

Imádom az egyperces hajkúrákat, hiszen tényleg csodát tudnak művelni a hajjal. Pantene pro-v termékekben még soha nem csalódtam és nem most fog eljönni.


Újravenném? Igen és újra is fogom venni.


♥ The Body Shop HONEYMANIA HAND CREAM

Egyszerűen imádtam, alig várom az újabb Pesti túrámat, hogy megvehessem. 


Újravenném? Igen és újra is fogom venni.

♥ Tena E-vitaminos kézkrém

Ezt a terméket tesztelésre kaptam. Annyira nem vált be nekem. Nem tetszett az illata és sokára szívódott be rendesen.

Megvenném a terméket? Nem.


♥ Essence Lash Princess Szempillaspirál

A kedvenc szempillaspirálom. Egyszerűen imádom. Még tesztelésre kaptam régen és azóta nagy a szerelem. Sajnálom, hogy kifogyott.


Újravenném? Igen és újra is fogom venni.

♥ Maybelline Baby Lips

Ez is az egyik kedvenc termékem volt. De kinek nem az? Alig várom, hogy más ízbe is kipróbáljam.


 Újravenném? Igen és újra is fogom venni.

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Örülök, hogy neked is bevált az essence spirál...nálam nagyon csúnyán leszerepelt...nagyon...nagyon...nagyon csúnyán...általában nem tartom be a három hónapos spirál használati dolgot, mert nagyjából 4 hónap alatt fogy el teljesen egy-egy ilyen termékem, és az az egy hónap nem tesz kárt bennem...de ennél a spirálnál alig vártam, hogy leteljen a három hónap, és "egészségügyi okokból" kidobhassam...(Vagyis a keféjét elteszem, lefertőtlenítem, mert az tetszik, de az anyag benne...)

    Viszont Babylipset szeretnék én is, nagyon régóta szemeztem vele - interneten keresztül, mert sajnos itt a közelben nem nagyon lehet kapni...következő körben szerintem lecsapok rá...:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a Babylips-nek nagyobb a füstje, mint a lángja. Én nagyon-nagyon nem szerettem. Csalódás volt, semmit sem ápolt :((

    VálaszTörlés