Garnier Fructis Hajerősítő Sampon

23.6.15


Már a csapból is a Garnier új termékcsaládja folyik, elég rég nem rukkoltak elő újdonsággal a hajápolás terén. De megérkezett a Goodby Damage termékcsalád és egyszerűen imádom.


Mivel ki lett szőkítve a hajam borzalmasan száraz, így ez már a harmadik sampon amit kipróbáltam. Jelentem, hogy egyszerűen csodákra képes. Na jó, kicsit túlzok. Már két hete használom ezt a sampon és kevésbé érzem száraznak a hajamat. Sokkal puhább lett a tapintása és csodás az illata. A hajam puhaságát még két nappal hajmosás után is érzem. Sokkal könnyebb kifésülnöm a hajamat is. Nekem nagy kedvencem lett.

Kapható: Rossmann
Ára: 799 Ft - most akciós
Mennyiség: 250 ml

Már kipróbáltátok?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is ezt használom jelenleg és tényleg nagyon jó termék! :)

    VálaszTörlés
  2. Reméltem, hogy másnak is bevált :D

    VálaszTörlés