Személyes - visszatérés

21.6.15


Sziasztok!

Végre sikerült leérettségiznem, így hát újra lesz időm blogolni :D Hatalmas öröm számomra, hogy végre 12 év tanulás után a kezembe tarthatom a bizimet. A sok stressz és tanulás után jöhet a pihenés és a blogolás. Csak azt nem tudom, hogy merre menjek tovább az életben. Furcsa, de még 18 évesen se tudom, hogy mi akarok lenni a "nagy leszek". Hát gyorsan ki kell találnom.

 Jó pihenést és nyaralást nektek! Remélem a meleg nyári napokon is találkozunk itt a blogon.

Puszi : Vica

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Na most érzem öregnek magamat...xD
    Amúgy én is most érettségiztem, szóval azt a részét átérzem teljesen...:)
    És én se tudom még pontosan merre...vagyis az biztos, hogy bölcsész leszek (ott a helyem, érzem, tudom, tapasztaltam), de a konkrét szak és a város még hiányzik...:)
    Szerintem érettségi után kicsit mindenki elbizonytalanodik, hogy most akkor merre tovább, hogy tovább...legalábbis nekem minden ismerősöm céltalanná vált ideiglenesen...ötletek vannak, de semmi konkrétum...:/

    (Amúgy sokkal jobban jártál, mint én: én 20 múltam, és anyáék bele vannak betegedve, hogy más ilyen idősen már azon gondolkodik, hogy hogyan szakosodjon egyetemen, én meg még azon, hogy hova menjek...a nulladik évfolyamnak is vannak hátrányai...xD)

    De egyébként gratulálok, és nagyon jó pihenést kívánok neked a nyárra! :)
    Illetve a következő pár hétre, amíg "felépülsz" az érettségi nyomásból-stresszből teljesen...:)

    VálaszTörlés