Csupa Essence

21.7.15


Nem titok, hogy kicsit Essence függő vagyok, hiszen ettől a márkától van a sminkkészletem több mint a fele. Itt is vannak a legújabb szerzeményeim, amiknek nem nehéz kitalálni a márkáját.


The Nudes körömlakkok
Ára - 349 Ft/db
Nagyon szeretem a natúr színeket, földobva egy kis csillámmal nagyon csajos és egyben romantikus  hatás érhető el. Örök kedvenc.


Studio nails azaz körömápolók
Ára - 349 Ft/db
Nem is kérdés, hogy körmeinket ápolni kell. A sok körömlakk és az aceton se tesz jót nekik. Nagyon tudom ajánlani a különböző olajok használatát körömre és körömágyra egyaránt. Természetesen a krémekről se feledkezzünk meg.


Good girl, Bad girl kollekció
50% kedvezmény
Talán eddig ez a kollekció áll legközelebb hozzám, hiszen ebből vettem meg a legtöbb minden.  A rúzsra nagyon vágytam, de sajnos hamar elkapkodták. Így mikor rátaláltam nem is volt kérdés, hogy megveszem, a körömlakk meg jött vele. 


Nauti Girl kollekció
Ára - 849 Ft
Ma is futó kollekcióból vettem meg a Müllerben.  A vörös rúzs egy kötelező alapdarab. Szerintem ezzel mindent elmondtam róla.

Milyen Essence termékeket vettetek mostanában?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Sajnos én már csak kifosztott állványokat leltem, de a legkülönlegesebb "kívánságlistás" darabra azért lecsaptam...A "rosy rush" nevezetű opálos fedőtusra...:D
    Igazából ez volt az egyetlen a kifutók közül, amit sajnáltam volna, ha nem szerzem meg...és bár a szemceruzám vészesen fogy, most csak ezt vettem...:D
    Spórolni kell, mert túlzásba vittem a költekezést...

    Azért a good girl bad girl cuccokról tervezel írni? :)
    Nagyon ígéretesnek tűnnek, és még egy csomót láttam bedobálva a leértékelt kosarakba...:)

    VálaszTörlés
  2. Három helyen voltam de én is mindenhol csak üres polcokat találtam. Teljesen ki vagyok akadva, egyetlen egy paletta sem volt már, vagy bármi amit be akartam szerezni:D

    VálaszTörlés