Életem képekben I.

13.7.15


Egy új témát kezdtem, amit havi rendszerességek olvashatsz itt a blogon. Néhány képben szeretném összefoglalni a hónapom néhány fontos pillanatát. Remélem tetszeni fog nektek :) 


Imádom ezeket a kézkrémeket. Hivatalosan is a nyár kedvencei számomra. 


Majdnem teljes a kollekció. Neszesszerből sosincs elég :)


Tesztelésre kaptam a Dove legújabb samponjait. Alig várom, hogy kipróbálhassam.


Termékminták a Niveától.


Kedvenc sütiim, málnalekváros és dupla csokis :D


Minions függő lettem, Mindenkinek ki kéne próbálnia a banános tic tackot.


Havi ékszer adag, a párom meglepett vele.


Cicainvázió!!!


Nagyon fotogén Bundi cicus :D

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is kaptam Nivea termékmintát, a cicusok meg nagyon cukiiik:D

    VálaszTörlés
  2. Az szuper. Engem meglepett, hogy mekkora nagy borítékba küldték azt a kicsi termékmintát. A cicusok meg hozták a formájukat :D

    VálaszTörlés