Essence Nauti Girl Ajakrúzs

14.8.15


Nyáron nagyon divatos a tengerész stílus, ezzel teljesen egyetért az Essence a Nauti Girl kollekciójában. Sajnos nekem csak egy rúzst sikerült megvennem, hiszen hamar kifosztották a polcokat.. Jelenleg is kapható a Müllerben.


Szerintem nagyon senkinek nem kell bemutatnom ezt a rúzst, hiszen Essence Long Lasting Lipstick kollekciójának tökéletesen megfelel. Csak a csomagolása más színű. Szerintem hasonló átnyalatott is találunk a hosszan tartó rúzsok között.


A csomagolása strapabíró műanyag. Egyszerű, letisztult  és szép. 
Csak szerintem kapunk egyre kevesebb rúzst?


Könnyű krémes a textúrája. intenzív a színe. Ivás után is megmarad, szóval tényleg tartós.


Kapható: Müller
Ára: 849 Ft
Mennyiség: 3.8 gramm
Árnyalat: 01-miss navy

Vettetek valamit a Nauti Girl kollekcióból?

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Én nem...ez nem igazán az én kollekcióm. De szep ez a ruzs...:)

    VálaszTörlés