Haul

13.8.15


A nyaralásból visszatérve végre van időm blogolni. Rengeteg mindent vásároltam az elmúlt hetekben, de nektek is vettem valamit (azaz hamarosan nyereményjáték). Elsősorban az Avonos termékekről lesz szó, de Rossmannban is voltam. Akkor nézzük, hogy miket is vettem.


Avon - Incandessence parfüm és dezodor
(2499 Ft, 349 Ft)

Egyik kedvenc parfümöm, kellemes illatával teljesen elvarázsolt. Nem is volt kérdés, hogy megrendelem hozzá az azonos illatú dezodort is. 



Avon - Foot Works lábkrém
(769 Ft/db)

Még nem próbáltam az Avon lábápoló termékcsaládját, remélem tényleg hatásos. Rögtön vettem kettőt is belőle, az egyik ananászos a másik meg "hagyományos" kiadás.  



Avon - Hidratáló hajápoló olaj
(1799 Ft)

A sok hajfestés miatt nagyon száraz és roncsolt a hajam, de remélem kicsit helyre tudja hozni ez a hajápoló olaj vagy marad az olló.

Avon - Illatosított testpermet
(599 Ft)

Egyszerűen imádom az édes cukorka illatú parfümöket. Ez már a második Hello Kitty-is termékem.

Avon -Csillámló testápoló olajspray
(599 Ft)

Mert megtetszett. 


Isana - Tusfürdő
(kb. 250 Ft)

Cseresznye illatú tusfürdő, nagyon cuki csomagolással. Mert tusfürdőből sose elég.


 Pantene Pro-v  sampon és balzsam
(kb. 1000 Ft/db)

Imádom ezt a márkát, ez már a második adag samponom és balzsamom. Annyira puha lesz tőle a hajam.  


Schwarzkopf - Gliss Kur sampon és balzsam
(kb. 800 Ft/db)

Ezt csak kíváncsiságból vettem meg. Igazából eddig egyik Gliss Kur termék sem vált be, de szeretek kísérletezni. 

Miket vettetek mostanában? 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Istenem az az Isana tusfürdő már csak a csomagolás miatt is megvenném, meglepően jók a Rossmann saját termékei:)

    VálaszTörlés