Terra Naturi Szemöldökpúder

14.8.15


Egy számomra új márkát hoztam ma nektek, ami nem más mint a Terra Naturi Naturkosmetik. A Müllerben bukkantam rá, mint saját márkás kozmetikumai. Elég kevés még a választéka, de így is 6 percet töltöttem az állvány előtt, mire kiválasztottam valamit. Legszívesebben telepakoltam volna a kosaramat csak Terra Naturi kozmetikumokkal. 


Termékleírás

Mesterséges tartósítószerektől mentes. Szemészek által tesztelt, kontaktlencsét viselők is használhatják. Az illatanyagot illóolajok szolgáltatják. Glutén- és laktózmentes, vegán. A növényi kivonatok ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak.
Egy szett egy világos- és egy sötétbarna púderes festéket tartalmaz.
Kiszerelés: 8 g


Sajnos csak egy árnyalatban kapható., ami két színt tartalmaz. Egy világos barnát és egy sötétbarnát. Én csak az utóbbit tudom használni a szemöldököm színe miatt. 


A képen alappal és alap nélkül látható a kezemen a festék. Rögtön észrevehető, hogy nincs különösebb eltérés. Nagyon jól pigmentáltak a színei.


Szép természetes hatást lehet vele elérni. Ajánlom hozzá egy vékony ferde ecsetet a felviteléhez. Nem porozódik, így még egyszerűbb báni vele. Engem teljesen meggyőzött.


Kapható: Müller
Ára: 955 Ft
Mennyiség: 8 gramm
Árnyalat: 01-all in one

Ti már kipróbáltátok?

You Might Also Like

0 megjegyzés