Playboy Play It Wild Tusfürdő

23.9.15


Egy nagyon népszerű terméket fogok ma nektek bemutatni. Biztos vagyok benne, hogy már mindenki hallott róla, ez nem más mint a Playboy Play It Wild kollekció tusfürdője. Őszintén bevallom, hogy soha nem vonzott a Playboy márka, de ez a tusfürdő érdekesen hatott rám.


A csomagolása egyszerűen szörnyű. Fogalmam sincs, hogy illik össze a karamell a leopárd mintával. Talán lehetne ez az év rejtélye, nem? Az illata első kinyitáskor teljesen elvarázsolt, mivel édesség függő vagyok így imádom a karamellát. A színe csodás aranybarna és ennyi jót tudtam mondani a termékről. Tusoláskor egyszerűen borzalmasan erős illat csapott meg, szörnyű. Alig akart habozni, tudom hogy nem habfürdő de akkor is kellene egy minimális habnak lennie. Különben mivel kened be a testedet fürdéskor? Mázli, hogy az illata nem marad meg a bőrön. Első és utolsó Playboy termék, amit valaha kipróbáltam. 

Ez egy tipikusan olyan termék, amit inkább megennék, mint magamra kennék.

Attól, hogy nekem nem vált be, még másnak tetszhet ez a termék.

Használtok Playboy termékeket? Ha igen, mi a véleményetek róla?

(A terméket tesztelésre kaptam, ez a véleményemet nem befolyásolja.)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A párduc alapszíne hasonlít a karamellre...másra nem tudok gondolni...xD

    Egyébként én szeretem a playboy termékeket, a play it spicy nevezetű parfüm az egyik kedvenc parfümöm - és az egyező illatú dezodort is nagyon szerettem, de sajnos az már elfogyott...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Örülök, hogy valaki szereti ezt a márkát is :)

      Törlés