ELFOGYTAK - MÁSODIK BEJEGYZÉS

30.10.15


Ebben a hónapban elég sok mindent sikerült elhasználom, így végre egy újabb elfogytak bejegyzés lehet a blogon. Ha minden sikerül, akkor havi rendszerességgel tudjátok majd olvasni. De akkor lássunk is neki. 


Pantene pro-v Nature Fusion hajbalzsam és 2 perces hajpakolás

A Nature Fusion termékcsalád vált be nekem a legjobban a Pantene-től. Imádom, hogy azonnal nagyon puha lesz a hajam használat után. Már a harmadik doboznál tartok. Csak ajánlani tudom.

Újravenném? Már meg is tettem. 


Eveline Cosmetics 3 az 1 arctisztító 

Még régebben bukkantam rá a Rossmannban és azóta megszerettem. Szerintem árérték arányban nagyon jó és hatása sem utolsó. Nagyon jó termék, ebből is már a második tubust használtam el. 

Újravenném? Mindenképpen. 

Balea Invisible dezodor

Hát ne győzött meg, ugyanúgy fehér foltos lett a fekete blúzom, mit eddig. Sajnos sem a Balea sem a Nivea fekete-fehér ruhához való dezodorja sem valami jó. Talán majd a Rexona márka lesz a következő, de ahhoz sem fűzök nagy reményeket.

Újravenném? Semmiképpen sem. 


Isana acetonmentes körömlakklemosó

Hát valami szörnyű, amit a körmömmel művelt. Soha többet nem veszek ilyen körömlakklemosót. Teljesen kiszárította a körmeimet és elkezdet lemezesen törni is, pedig nemigazán szoktam körmöt festeni. 

Újravenném? Semmiképpen sem. 

Essence hidratáló köröm zselé B5 provitaminnal és mandula kivonattal

Ezt direkt a tönkretett körmeimre vettem. Nagyon hatásos volt, hamar beszívódott és rendbe hozta a körmeimet. Sajnos kifutó termék volt, de kapható valami hozzá hasonló az essence pultokon.

Újravenném? Igen, de sajnos már nem kapható.

Isana körömreszelő

Újkorában jó volt, de bevallom a szívecskés minta miatt vettem meg. Annyira nem vagyok oda érte, nagyon hamar lekopott róla az érdes felület. Hát én maradok a százasban kapható körömreszelőknél, valahogy azok jóval többet bírnak és az áruk is vonzóbb.

Újravenném? Nem.


Balea ápoló krémek

A mennyiségből is látszik, hogy imádtam őket. Kicsit drágábbak, mint a Nivea kézrémek hasonló kiszerelésben, de nekik csukibb a csomagolásuk. Tesztet itt olvashattok róla. 

Újravenném? Már meg is tettem. 

Milyen termékeket használtatok el mostanában?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Én az Isana-nak a mandulaillatú lemosóját használom , már vagy 3x újravettem , és most belegondolva , talán mióta ezt használom azóta töredezik nekem is a körmöm , azelőtt pedig olyan volt hogy szinte vágni nem lehetett.. hm..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor sajnos nem csak én vagyok így vele, ideje új körömlakklemosó után nézelődni :)

      Törlés
  2. Én az aveo "berry" illatosítású acetonmentes lakklemosóját használom...Nagyon olcsó (most pontosan nem jut eszembe mennyibe kerül), és nagyon jó termék...Nekem még a bőrömet se szárítja ki nagyon, a körmeimet se töri, bár én főleg eszközöket tisztítani (körömdíszítő, körömnyomda kellékek) vettem, csak akkor használom körömlakklemosásra, ha a mandulás (acetonos) elfogy...:)

    Olyan körömreszelőm meg nekem is volt...Én azért vettem, mert elmentem nyaralni, és első körben beszakadt a körmöm, de pont itthon maradt a manikűrszett...és ez volt a legolcsóbb...Én mondjuk szerettem, de nagyon gyorsan elkopott...(Vicces volt, mert következő nyaralásra szintén elfelejtettem mindent vinni, viszont akkor inkább fém reszelőt vettem már, hátha tovább tart, szóval engem se nagyon győzött meg, de olyan aranyos mintája van...:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor mindenképp ki fogom próbálni az aveo körömlakklemosóját, köszönöm a tippet. :D

      Törlés