Essence Make Me Pretty Folyékony Ecsettisztító

4.10.15


A legjobb sminkes is lusta néha elmosni az ecseteit, ahogy mindenki más is. Az ecsetmosás eddig igényes és sokáig tartó munka volt, az ecsetek megszáradásáról meg nem is beszélve. De végre megtaláltam a tökéletes megoldást a gondjaimra, azaz beszereztem egy folyékony ecset tisztítót.


Make Me Pretty trendkiadásból rengeteg szuper ecset van, de nekem kicsit máshoz húzott a szívem. Én az ecsettisztítót vettem meg, amit egyszerűen imádok. Az ára is nagyon barátságos, hiszen 949 Ft-ba került. Még jelenleg is kapható a Müller-ben.


Használata:
♥ Fújd a lemosót közvetlenül az ecsetre.
♥ Hagyd rajta néhány percig.
♥ Majd gyengéden tisztogasd le egy zsepivel az ecsetet.

 Már kész is vagy, folytathatód tovább a sminkelést.

Előtte

Kíváncsi voltam arra, hogy hogyan boldogul a szemfestékkel és az ecsetre száradt zselés tussal is. Általában legnehezebb eltávolítani a rászáradt tust az ecsetekről. Ezzel nagyon megszoktam küzdeni, de szerintem ti is.


Használat után láthatjátok, hogy szépen feloldotta a festékeket és szép tiszták lettek az ecsetek. A zsebkendőn található az eltávolított festék. Nagyon egyszerű használattal csodás eredményt lehet elérni. Csak az illata fura.

Utána
Kapható: Müller
Ára: 949 Ft
Mennyisége : 50 ml

Mit használtok ecsettisztításra? 

You Might Also Like

1 megjegyzés