Glamour Napok 2015

11.10.15


Imádok vásárolni főleg a Glamour Napok alkalmával, hiszen rengetek akció van ilyenkor. Hatalmas tömeg volt minden boltban, ahol kuponokat fogadtak el. De így is sikerült bevásárolnom elég sok mindent.  


Rimmel Brow This Way Szemöldök palettáról csupa jót hallottam, így nem is volt kérdés hogy hazajön vele. A rózsaszín körömlakk számomra lengethetetlen, most élem a rózsaszín korszakomat tizennyolc éves fejjel.


A L'Oréal legújabb szájfényébe azonnal beleszerettem. Nehéz döntés után egy krémes rózsaszínes árnyalatot választottam. Alig várom, hogy végre kipróbáljam.


Mivel ajakápoló mániás vagyok, így nem hagyhattam ki az Essence mini ajakbalzsamjait. Rögtön két színt is beszereztem belőle. Az egyik egy bordós árnyalat, a másik rózsaszín.


Hasonló színfelállásban vettem meg az Essence automata ajakceruzáit. Már nagyon vártam, hogy kapható legyen végre az Essence pultokon.


Pure Nude kollekcióból egy púder meg egy korrektor jött haza velem. A sheer & shine ajakrúzst is vettem, ami megint csak rózsaszín színű. Az essence vízálló tusfilcét is ki akartam próbálni, hiszen régen volt egy hasonlóm az avontól és azt imádtam.


Ásványi krémes alapozó, ami kimondottan bőrhibákra való. Nagyon kíváncsi vagyok rá, hiszen eddig csak az Alverdétől szemhéjpúdert próbáltam ki. 


Az Yves Rocher márkával még nyáron találkoztam Budapesten. Sajnos a közelünkben sehol nincs ilyen bolt. Ezeket a termékeket a páromtól kaptam ajándékba. 

Ti miket vásároltatok a Glamour Napok alkalmával? Melyik termékről legyen először teszt?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Hűű...remélem az ajakravaló dolgokról majd tervezel bejegyzést írni, nagyon kíváncsi vagyok rájuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha minden jól megy, holnap már olvashattok róla :D

      Törlés