BALEA MICELLÁS VÍZ KOMBINÁLT ÉS ÉRZÉKENY BŐRRE

15.11.15


Talán ez eddig a legjobban várt újdonság a Dm-ben, hiszen a Balea márka jó minőségéről és pénztárca barát árairól híres. Ez a termék sem kivétel. Két fajta változatban kapható, az egyik száraz és érzékeny, a másik kombinált és érzékeny bőrre való.Szerintem már mindenki ismeri a micellás vizet, hiszen nem újdonság már itthon sem. 

Termékleírás:
A micellás víz három terméket ötvöz: arctisztító, sminklemosó és arctonik. Gyengéden távolítja el a sminket és a felesleges faggyút. Tisztítja, táplálja és védi a kiszáradástól a bőrt. Nem szükséges dörzsölni vagy vízzel lemosni. Pantenolt, glicerint és varázsmogyorót tartalmaz; illatmentes.


Élesben:
Tesztelés során próbáltam minél hétköznapibb termékekkel kipróbálni, tehát a képen látható: tusfilc, szemhéjpúder, zselés tus és rúzs. Én ezeket a kozmetikumokat szoktam használni nap mint nap, de hogy is boldogul velük? Őszintén kicsit csalódott lettem az eredménnyel, hiszen egyedül a szemhéjpúderrel birkózott meg. Csak ennyi?...igen. Sminklemosásra nem tudom ajánlani. De napi arctisztításra tökéletes, hiszen én nem éreztem semmi féle irritációt sem a bőrömön sem a szemem körül. 

Kapható: Dm
Mennyiség: 400 ml
Ára: 999 Ft

Elég vegyesek az érzéseim ezzel a termékkel, Ti már kipróbáltátok? Mi a véleményetek róla?

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Gondolatolvasó vagy!!! :D
    Pont ma fordult meg a fejemben, hogy be kéne szereznem ezt a terméket...Igazából nálam a Garnier annyival tett "többet" ennél, hogy még a szememet is irritálta, de akkor ez se az én micellás vizem..:/
    Pedig az ára azért barátságosabb...:D

    VálaszTörlés