Karácsonyi Nyereményjáték

6.12.15


Mivel hamarosan itt a karácsony, így én is szeretnék nektek kedveskedni néhány ajándékkal. Sajnos azt nem tudom megoldani, hogy karácsonya érkezzen meg a nyertes számára az ajándék, de remélem így is örülni fog neki. 

Időtartam: 2015.12.06 - 2014.12.31

Jelentkezési feltételek:
♥ Légy a blog követője
♥ Kedveld a blog Facebook oldalát
♥ Írj egy kommentet, hogy jelentkezel és az e-mail címedet 
( plusz esélyeket ne felejtsd el)

Plusz esélyek:
♥ Bloglovin-on való követés
♥ Játék megosztása blogon (linket is kérek) vagy Facebook-on 

Sok szerencsét!

You Might Also Like

16 megjegyzés

  1. Szia szeretnék jelentkezni a játékra.vivien0319@gmail.com megosztottam https://www.facebook.com/vivien.lukacs87/posts/927602587324890

    VálaszTörlés
  2. Szia . Jelentkeznék a játékra.
    Krisztina Redák néven követem a blogod.
    email : redakkrisztinaa@gmail.com
    Krisztina Redák néven lájkoltam a blog FB oldalát .
    Megosztottam a blogom oldalsávjában :http://rkrisztiii.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget , szuper kis csomag.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a játékot!:)))
    ruhamaniablog@gmail.com
    xx Bianka

    VálaszTörlés
  4. Szia,
    Patrícia Kutasi néven követlek itt, Fb-n és Blogvinon is.
    patriciakutasi1206@gmail.com
    Boldog adventi időszakot!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretnék jelentkezni. :)
    Andrea Pásztor néven követem a blogod.
    Andi Pásztor néven Bloglovinon és Facebookon.
    email: pasztor.andi93@gmail.com
    Köszi a lehetőséget. :)
    Kellemes ünnepi készülődést. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Bernadett Márton követlek a blogon és a Facebookon.e-mail címem: bettysmith@freemail.hu.
    https://www.facebook.com/bernadett.marton.5/posts/912769522144164

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék jelentkezni. :)
    Itt ezen a néven a facebookon Lajkó Lívia néven kovetlek. Az email cím lajkolivia@hotmail.com
    Nagyon szépen köszönöm lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Szeretnék elentkezni a játékra.
    rone2122 néven követem a blogod.
    email : rone2122@gmail.com
    Kalotáné Schmidt Renáta néven lájkoltam a blog FB oldalát .
    Megosztottam a FB: https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/525883664247521?pnref=story
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! :)

    - a blog követője vagyok (Turcsek Gabriella) névvel;
    - kedvelem a blog Facebook oldalát (Turcsek Gabriella) névvel;
    - az e-mail címem (gabriella.turcsek@gmail.com)

    Plusz esélyek:
    - követlek Bloglovin-on (Turcsek Gabriella) névvel;
    - Facebook megosztás (https://www.facebook.com/turcsekgabriella/posts/1097335746956809)

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Jelentkezem a játékra:
    Eszter Balogh néven követem a blogot, és ezen a néven kedvelem a blog facebook oldalát.
    E-mail címem: balogh.eszter91@gmail.com
    Bloglovin: luszi néven követem a blogot
    Facebook megosztás: https://www.facebook.com/balogh.eszter91/posts/1264287260253339

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek itt blogon, és facebookon is!
    E-mail: k.fanni29@gmail.com
    Köazönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    A blogon én a facebook-on is Katalin Széll néven követlek.
    E-mail:katalin.szell@freemail.hu
    Nagyon jó a blogod.

    VálaszTörlés
  13. Szia! :)
    Czagány Dorina néven lájkoltalak és követtelek be :) És Twitteren megosztottam a blogod, https://twitter.com/dorinaaaaaaa/status/678637644474093568
    e-mail címem: dorinaaaaaaa@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget és sok sikert mindenkinek, és kellemes ünnepeket! :* :)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Szeretnék jelentkezni! Minden kötelező feltétel kész, ezen a néven követlek :)
    csilla.noemi88@gmail.com :)
    Kellemes Ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  15. Szeretnék jelentkezni, mindent profilon követlek, éltem a plusz esélyekkel is,
    megosztás: https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10153238876921680?pnref=story
    köszönöm szépen
    fairyfelicita5@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Követem a blogod Szabó Reni néven és a facebook oldalad is Szabó Renáta néven.
    Címem:reni9206@vipmail.hu
    +bloglovinon is követlek.:)
    Köszönjük a játékot!:)

    VálaszTörlés