Aussie Repair Miracle Termékcsalád

19.1.16


Már nagyon rég ki szerettem volna próbálni az Aussie termékcsaládot, hiszen rengetek jót hallottam róla. Különleges ausztrál makadámdió-olajat, jojobamag-olajat és avokádó-olajat tartalmat, ami kimondottan száraz, nehezen kezelhető hajra ajánlott. 


Ezt az ajándék csomagot még január elején vettem 50%-k kedvezménnyel a Dm-ben. Így mindössze 1850 Ft-ot fizettem érte. Igazából teljes áron nem vettem volna meg, hiszen ennyi pénzért sokfajta szuper hajápolási terméket tudtam volna venni. 


AUSSIE REPAIR MIRACLE SAMPON ÉS BALZSAM
Mennyibe kerül? egységesen 1699 Ft 
Mennyisége? sampon 300 ml, balzsam 250 ml

A sampon 300 ml tartalmaz és az ára 1700 Ft körül van. Ezért az összegért kapunk egy teljesen átlagos sampont, ami nem a legjobb. Három használat után sem tudok róla pozitívat mondani. Könnyen habzik és az illata nagyon fura. A balzsam 250 ml tartalmaz, a samponnal megegyezően kb. 1700 Ft a bolti ára. A testvéréhez hasonlóan semmi különleges nincs benne. Nem értem, hogy miért sztárolják annyian, hiszen semmivel sem tud többet mint a Garnier vagy a Dove, sőt inkább hozzájuk képest borzalmas és nagyon túlárazott.


AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE BALZSAM
Mennyibe kerül? 1999 Ft Mennyisége? 250 ml

Utolsó reményem a márkában ez a 3 perces hajpakolás. 250 ml pakolást kapunk 2000 Ft-ért. Én ezt a terméket kimondottan a hajvégeimre használom, hiszen a sok festés miatt nagyon száraz a hajam. Három perc alatt nem történik csoda, ezért én kb. 10 - 15 percig hagyom a hajamon és így még használ is. Nem azt mondom, hogy újra fogom venni, inkább próbálom kihozni belőle a legjobbat. Talán ez az a termék, ami ér is valamit. Puhább lett tőle a hajam, de kb. ennyi az egész.

Ti már kipróbáltátok? Csalódtatok már ekkorát egy termékben?

You Might Also Like

0 megjegyzés