Essence All That Greys Eyeshadow palette

7.1.16


Jelenleg futó All That Greys trendkiadásból egy gyönyörű palettát hoztam ma nektek. Mint a neve is mutatja főbb színei a szürke különböző árnyalatai. Témája az 1920-as évek, amiről nekem a csillogás, a kis fekete ruha és nem mellesleg Coco Chanel jut először az eszembe.


Először a paletta kívülről elég unalmasnak tűnt, de ahogy kinyitottam rögtön beleszerettem. Hét nagyon szép szemhéjpúdert találtam, aminek a színei tele vannak apró csillámmal. Meglepetés volt számomra a hatalmas tükör felület, ami a másik oldalon várt, hiszen nem ezt szoktuk meg az essencétől. Kellemes csalódás. A paletta nem lenne teljes hozzá való ecset nélkül, így azt is kaptunk hozzá.  


Végre eljött az az idő is, mikor nem ég és föld a különbség a szemhéjpúder alap és alap nélküli használat között. Bal oldalról az első két világos színtől leszámítva szépen pigmentáltak a színek. Nagyon szuperül párosíthatóak a színek és szépen összedolgozhatók. 


Kapható: Rossmann
Mennyiség: 7,7 g
Árnyalat: 01 7 shades of rose ang grey
Ára: 1990 Ft

Nektek tetszik ez a paletta? Megfogjátok venni?

You Might Also Like

0 megjegyzés