Essence Kifutó termékek 2016 Tavasz

2.1.16



Rengetek terméktől kell majd megválnunk, hiszen kell a hely az újdonságok számára. Elég hosszúra sikeredett idén a kifutó termékek listája ami azt jelenti, hogy rengetek terméket tudtok 350 Ft-os áron beszerezni. Csak szólók, hogy nekem már sikerült néhány terméket beszereznem, hiszen a békéscsabai Douglas üzletben már december közepén akciósak voltak a terméket. Szóval érdemes figyelni az üzleteket, de hivatalosan csak februárban kezdődik el a leárazás.
































Ki mit fog beszerezni elsőként? Melyik termék fog a legjobban hiányozni?

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Én semmit se szeretnék...csak praktikusan vásárolok - vagyis igyekszem - mert tavaly többször túl költöttem magam...
    Viszont a vízálló tus, a kissable pirosító (az első a képen) és a Darks lakkok is megvannak, és nagyon szeretem őket...:)

    Esetleg megmutatod majd, hogy Te mikre csaptál le, és ilyen mini teszt-szerű összefoglalásként, hogy melyik mennyire vált be Neked? :)
    (Én anno készítettem mit érdemes venni posztot szortimentváltáskor, de az akkor volt, amikor a sminktermékeim nagy része essence volt - ugyanis én többek között ezeken tanultam meg sminkelni - és volt miről írni...azóta eléggé elpártoltam a márkától, egyre több olyan termékükkel futottam össze, ami nagyon nem vált be, így mostanában már nem tudnék ilyesmit készíteni...:()
    Akárhogy is, úgy gondolom, iszonyatosan hasznosak az ilyen mini-összegzős posztok is ilyenkor...:)

    VálaszTörlés