Elfogytak - harmadik bejegyzés

23.2.16


Végre volt időm és megcsináltam ezt a bejegyzést, hiszen már halmokban állt az elfogyott termékek. Sajnos nagyon sok csalódás ért néhány termékkel, de a bevált termékeket sem hanyagoltam el. Jó olvasást.


Essence mattosító kompakt púder

Ez egy nagyon régi essence púder volt, de ez látszik is rajta, hiszen még a felírat is lekopott. Ez volt az első essence termékeim egyike, nagyon szerettem. De ideje volt már, hogy elfogyjon, hogy kipróbálhassak valami újabb púdert is.

Újravenném? Igen, de már nem kapható.

Miss Sporty fekete körömlakk

Minden lánynak van fekete korszaka, talán az enyém ezzel a körömlakkal kezdődött. De még mindig tart, hiszen imádom a fekete színt. Mindenképpen be kell ruháznom még egyre. Nagyon jó volt a tartóssága, bár 4 éve még nem bírta ki a 7 napos tartósságot, hátha azóta jobb lett a Miss Sporty körömlakkok.

Újaravenném? Igen és újra is fogom.

 Essence vízálló tusfilc

Nagy kedvencem lett, csak sajnos elfelejtettem visszarakni a kupakját sminkelés után, így kiszáradt. Nagy kár érte, de ne aggódjatok hiszen mindenképp újraveszem. Ez egy nagyszerű termék, kötelező darabja kell lennie a neszesszerednek.

Újravenném? Mindenképpen :)

Lovely körömápoló olaj

Alapjáratban egy jó termékről lenne szó, de csak nagy idézőjelben. Sajnos tesztet se tudtam írni róla, pedig tervbe volt véve, mert a termék közbeszólt. Annyira rosszul van kialakítva, hogy lehetetlen bármit kinyerni belőle. Miután megműtöttük késsel kitudtam csalni belőle pár csepp körömápoló olajat, azután meg kifolyt az egész. Nem ér az egész ennyi vesződést. A képen is látszik, hogy szét lett szedve.

Újravenném? Nem, ennyi küzdelmet nem ér egyik termék sem.


Essence Smiley You Are Pretty! kézkrém


Nagyon szerettem ezt a kézkrémet, hiszen isteni illata volt és nagyon jól hidratált. Kár, hogy már nem lehet venni. Gondolkozok rajta, hogy a következő kézkrémem a jelenleg futó téli trendkiadásból lesz. Remélem az is hasonlóképpen be fog válni.

Újravenném? Igen, de már nem kapható.

Essence Studio Nails

Ez a krém már régen kifutott darab volt. Annyira sok extrát nem tudok mondani róla, röviden jó volt, de nem ájultam el tőle.

Újravenném? Nem, már nem is kapható.

Balea ibolya illatú ápoló krém


Már biztos tudjátok, hogy nagyon szeretem a Balea krémeket, hiszen ez a 4. kis fémdobozom, amit elhasználtam belőle.

Újravenném? Igen



Dove kiöblítést nem igénylő hajpakolás szőke hajra

Tudom, hogy nem szőke a hajam, hanem vörös, de akkor is rengeteg ápolást igényel. Kellemes illata volt, használat után puhább volt a hajam. Én kimondottan szeretem a Dove hajápolási termékeit, de miért nem csinálnak vörös hajúaknak is külön hajápolási termékeket???

Újravenném? Igen.

Balea hajápoló olaj töredezett hajvégekre

Ha festem a hajamat, ha nem akkor is törik. Sajnos ezért muszáj hajápoló olajakat használnom, ha el akarom kerülni a gyakori hajvágást. Nekem tökéletesen bevált ez a termék. Ez már a második flakon amit elhasználtam belőle.

Újravenném? Igen, és újra is fogom.


Garnier Fructis termékcsalád festett hajra

Már nem tudom, hogy hányszor vásároltam újra őket. Egyszerűen imádom, annyira puha és selymes lesz tőle a hajam és még a színét is megőrzi. Ennél jobb sampont és balzsamot nem tudok ajánlani festett hajra. Most is őket használom.

Újravenném? Igen, már meg is tettem.



Garnier Fructis termékcsalád töredezett hajra


Hasonlóan nagy a szerelem köztünk, mint a festett hajra való termékcsaládja kötött. Általában felváltva szoktam használni a két termékcsaládot, hiszen a gyakori hajfestés miatt elég megviselt szokott lenni a hajam. Bátran ajánlom mindenkinek őket.

Újravenném? Igen, mindenképpen újrafogom venni őket.


Schwarzkopf termékcsalád festett hajra

A sok szuper sampon után jöhet a szörnyülködés. Talán az eddigi legrosszabb hajápolási termékek, amit eddig használtam.  Nem csak túlárazott, hanem semmi hatásuk sincs. Sőt inkább még szárazabb lett tőlük a hajam.

Újravenném? Soha :/


Ti miket használtatok el mostanában? Csalódtatok már nagyon valamilyen termékben?

You Might Also Like

0 megjegyzés