Haul

24.2.16


Számomra a legjobb lazítás a vásárlás, hiszen mindig találok valami kincset a drogériákban. Ma sem alakult másképp.  De mindenképp megérte a csodás neszesszer miatt.


Egyszerűen imádom az essence legújabb neszesszerét, nemcsak divatos fekete-fehér csíkozása miatt, hanem a felírat miatt is. Szerintem sokkal csajosabb és merészebb, mint az előző buborékos. Az ára 749 Ft és már minden essence polcon megtalálhatjátok. Nemcsak a neszesszer terén újított az essence, hanem a szemöldök csipesz is új mintát kapott. Az ára megmaradt 749 Ft. Egy kis notesz is hazajött velem, ami még a Love Letter kiadásból származik. Az ára 549 Ft volt. Nagyon aranyos, belül csíkozott lapok vannak benn, ebbe írom mostantól a blogos ötleteimet. Végül egy duo pirosítót is vettem, ez is egy régebbi kadásból van a Like an unforgettable kiss. Ára hasonlóan 549 Ft volt.


Megjött az Avon rendelésem is, ami most elég szerényre sikeredett. Legújabb kedvencem a rózsavíz arclemosó, ami nem csak tisztít hanem finom rózsa illata is van. Egy planet spa arcmaszk karibi-alga kivonattal, mert sem ártott meg még egy.  Nagyon megtetszett az illata az Avon Parisian Chic kollekciójának, így nem is volt kérdés, hogy az azonos illatú testápolót is megvettem hozzá.   


Szegeden járva nem hagyhattam ki az egyik kedvenc boltomat sem az Yves Rocher. Itt mindig kedvesek az eladók és szuper a törzsvásárlói programunk is. Ma a fahéjas almára esett a választásom, így megvettem belőle a tusfürdő mini kiszerelését és két fürdő tablettát is. Alig várom már, hogy kipróbáljam. A tusfürdő 390 Ft, a fürdő tabletta 249 Ft/db áron kapható.


Miket vettetek mostanában? Melyik termékről szeretnétek először olvasni?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. A Parisian chic illatból nekem van egy miniparfümöm, és imádom, szóval szívesen látnám a többi terméket - az illat tetszik, kíváncsi vagyok a kollekció termékeinek minőségére is...:D

    Az yves rocher tusfürdőt pedig imádtam, remélem Neked is be fog válni...:)
    (Nekem is a mini verzió volt meg. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Parisian chic illat nekem is a kedvencem lett. A tusfürdőről hamarosan a teszt is olvasható lesz a blogon :D

      Törlés
  2. Az Essence neszeszer jött velem is haza, nekem is jobban tetszik mint az előző verzió. Ráadásul még nagyon praktikus darab. Kedvencem lett hamar!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy te is rátaláltál erre a csodás neszesszerre :D

      Törlés