Nyereményjáték

1.2.16

Mivel elég sokan jelezték felém, hogy újabb nyereményjátékot szeretnének így itt a következő. A nyeremény nem más, mint egy csodás 12 matt színből álló paletta. Gyönyörű színeit rengetegféleképpen tudjátok kombinálni, igazi alap darab.

Időtartam: 2016.02.01 - 2014.03.15

Jelentkezési feltételek:
♥ Légy a blog követője
♥ Kedveld a blog Facebook oldalát
♥ Írj egy kommentet, hogy jelentkezel és az e-mail címedet 
( plusz esélyeket ne felejtsd el)

Plusz esélyek:
♥ Bloglovin-on való követés
♥ Játék megosztása blogon (linket is kérek) vagy Facebook-on 

Sok szerencsét!

You Might Also Like

17 megjegyzés

  1. Szia :) Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra :) Jelentkezési feltételeket teljesítettem, sőt meg is osztottam facebookon. :) A nevem Pál Alexandra és az e-mail címem: lexyusz@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Szeretnék jelentkezni a játékra.

    A blog követője vagyok - Turcsek Gabriella
    Kedvelem a Facebook oldalad - Turcsek Gabriella
    email címem - gabriella.turcsek@gmail.com

    Plusz esélyek:
    Követlek Bloglovin - Turcsek Gabriella
    Megosztás - www.turcsekgabi.hu (oldalsáv)

    Köszönöm a lehetőséget!

    Gabi

    VálaszTörlés
  3. Krisztina Redák néven követlek.
    Krisztina Redák néven lájoltam az FB oldalt.
    email : redakkrisztinaa@gmail.com
    Plusz esélyek:
    Bloglovinon: Redak Krisztina (redakkrisztina) néven.
    Megosztás : http://rkrisztiii.blogspot.hu/
    Instagramon : @redakkrisztinaa néven követlek.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  4. Jelentkeznék a játékra:)
    email : menyko.flora3@gmail.com
    Blog követése -Menykő Flóra
    FB - Flóra Menykő
    köszi :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretnek en is a jatekra jelentkezni. A blogon Linyah, a fb-on Linda Morvai neven kovetlek. A cimem: linyah@freemail.hu

    VálaszTörlés
  6. Én is jelentkezek ^-^
    email: panka.toro@gmail.com
    blog követés: Törő Nina
    fb: Törő Nina c:

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Jelentkeznék a játékra :)

    Követlek:
    Blog: Adryenn Beauty
    Facebook: Adrienn Farkas

    E-mail: adryennbeauty@gmail.com

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  8. Hello szeretnék jelentkezni.
    Blog:Krisztinka
    Facebook:KErtész Krisztina
    + Bloglovin:Krisztinka
    ŰEmail: kkrisztina86@freemail.hu

    Köszi :)

    VálaszTörlés
  9. Jaaaj de szuper!:))
    Blog: B Ruhamania
    Fb: Bianka Csendes
    email: ruhamaniablog@gmail.com

    xx Bianka

    VálaszTörlés
  10. Szia! :) Köszi a lehetőséget!
    Moon Angel néven követlek.
    Csík Anna néven likeoltam a facebook oldalad.
    Email: Ms.Stargate@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  11. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra!
    követem a blogod Kertész Renáta néven,facebookon is lájkoltalak!
    email-cimem: kerteszrenata86@freemail.hu

    VálaszTörlés
  12. Szia, én is jelenkezem játékra.
    bikbik néven követlek, így lájkolatalak és meg is osztottam a játékot a face-en is.
    email: 0bikbik0@gmail.com
    :-)

    VálaszTörlés
  13. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    A blog követője vagyok rone2122 néven.
    Kedvelem a Facebook oldalad Kalotáné Schmidt Renáta.
    email címem: rone2122@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Micike néven vagyok feliratkozva a blogodra.
    Örök Második néven kedveltem a Facebook oldaladat.
    Szintén Örök Második néven osztottam meg a Facebook posztot.
    E-mail címem: tencsike@indamail.hu
    Köszönöm a lehetőséget, és mindenkinek sok szerencsét!:)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Micike néven vagyok feliratkozva a blogodra.
    Örök Második néven kedveltem a Facebook oldaladat.
    Szintén Örök Második néven osztottam meg a Facebook posztot.
    E-mail címem: tencsike@indamail.hu
    Köszönöm a lehetőséget, és mindenkinek sok szerencsét!:)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    A blogodat bkata/Bácskai Kata
    Facebookon Kata Bácskai néven kedveltelek
    email : kata8807@freemail.hu
    Plusz esély:
    Bloglovinon: bkata88/Bácskai Kata néven.

    VálaszTörlés
  17. Szia,

    szeretnék jelentkezni a játékra!

    A blog követője vagyok Zita Nagy néven.
    Kedvelem a Facebook oldalad Nagy Zita néven.
    Az e-mail címem: fairyfelicita5@gmail.com.

    Plusz esélyek:
    Követlek Bloglovin'-on Zita Nagy néven,
    Megosztottam a játékot Facebookon: https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10153343620506680?pnref=story

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés